اسماء الله الحسنی کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت طب علمی قرآنی و جفر محفوظ است و کپی برداری بدون اذن از مطالب آن حرآم و غیر قانونی می باشد

اسماء الله المبارکة جلت اسماء الرحمن

خواص

از حضرت رضا علیه الصلآة و اتم السلام روایت شده اگر بعد از هر نماز ۲۹۸ مرتبه بگوید الرحمن الرحیم محبوب همه مردم و از اهل تحقیق می گردد همچنین در کتاب مفاتیح النجات امده است اگر کسی بعد از هر نماز یکصد بار بگوید الرحمندر جمیع احوال مورد لطف و عنایت قرار میگیرد

نام مبارک علی

برتروغلبه کننده بر همه چیز

این اسم شریف 9باردرقرآن کریم امده است.خداوند علی است یعنی بالاتر از همه موجودات است وهیچ مقامی بالاترازمقام اونیست وهمه در مرتبه ادنی قراردارند. خداوند درقرآن کریم می فرماید: علمش از آسمانها وزمین فراترونگهبانی زمین وآسمان براو آسان وبی زحمت است که اودانای بزرگ ا ست .سوره بقره ایه255(ایه الکرسی)

توجه:اهل تحقیق می گویند هرکه خواست ،احصای این اسم شریف رابکند. بایدکه حضرت اورابزرگ بداندوخودرا خواروذلیل وحقیرتر از همه مخلوقات به حساب بیاورد تا حضرت علی مقام او را نیز عالی وبزرگ بگرداند.

خواص

1. امام رضا (ع) می فرماید: هرکس این نام را بسیار بگوید وبدان مداومت داشته باشد ،قدرش بلند بگردد واگر شخص غریب بدان به خواندن این اسم مداومت نماید با ابرو به وطن خویش باز گردد.

2-ازشیخ برسی نقل شده که هرکس این اسم شریف رابسیار بگوید وبا خود همراه داشته باشد ،درمیان مردم صاحب آبروومنزلت گردد.

3- هرکس درهرروزی 100مرتبه این اسم را بگوید ،دولت او زیاد می شود.

4- با خود داشتن این اسم برای خلاصی ورفع فقروادای دَین مجرب است.

5-برای ادای قرض ودَین وجلوگیری از فقر 110مرتبه یا علی خوانده شود.

6-برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم علی روی نگین حک شده همراه باشد.

عددکبیرآن 110ووسیطش 26وصغیرش 11است.یا علی ذکرقیام قائم است

نام مبارک واحد

بی همتا، یگانه

این اسم شریف نیز 21بار درقرآن مجید آمده است .یعنی خداوند درذات یگانه است.درصفات یگانه است.درافعال یگانه وبی همتا است.

آیه: خدای ما ،خدائی بی همتاست ، که خدائی جز او نیست واو مهربان و بخشنده است. سوره بقره آیه 163

خواص

1. امام رضا (ع) می فرماید: هر که را مرض سختی باشد، وهر روز 101بار بگوید (یا واحد ) از آن بیماری صحت وسلامتی یابد.

2. برای الفت و انس در غربت وامتیاز بین خویشان خواندنش فائده بزرگ دارد.

3. یکی از بزرگان گفته است هر کس در راهی یا مکانی از تنهائی بترسد یا از شخصی ترسان ووحشتناک باشد یادرخلوت متوهم باشد 1001بار بخواند نجات یابد واز ترس ایمن گردد.انشاء الله تعالی

4. کسیکه مداومت بر این اسم نماید انس والفت وعزت یابد هرروز100مرتبه.

5.اگر این اسم بر طعامی خواند و از آن تناول نماید ،دلش نورانی گردد.

عدد کبیر این اسم شریف 19وعدد وسیط 19وعدد صغیرش نیز 19 است

نام مبارک المقسط

خداوند پدید اورنده بهره هر شخصی از بدی و نیکی که بدو رسد چنانکه در ازل قسمت فرموده است: هر که خواهد که احصای این اسم کند باید که اعتقاد چنین دارد و بیقین دارد که انچه به وی وبهمه عالمیان میرسد و خواهد رسید الی یوم القیمه همه همه از ازل پیش از آنکه خلق عالم موجود شوند بر لوح محفوظ نوشته بقدرت کامله تقدیر فرموده .

خواص

هر که را که وسواس زیاد بود و یا زیاد محتلم میشود و یا خیالات فاسده او را ازار میدهد به ذکر این اسم مداومت نماید به مدت چهل روز روزی از هزار عدد زیاده باشد .

نام مبارک الجامع

یعنی جمع دارنده چیزهای پراکنده و پریشان به قدرت و رحمت خویش : این نامی است که بر نگین حضرت سلیمان علیه السلام بود و مخلوقات از برکت و هیبت این نام مهر سلیمان را مطیع و مسخر گشتند .

خواص

هر که را که پریشانی دست دهد و از دوستان و یاران و دیار خود دور افتاده باشد و در کار خود سرگشته و سر رشته کار خود را از دست داده باشد روز یکشنبه قبل از ظهر غسل کند و نماز حاجت گذارد و دست بردارد برای هر انگشت یکبار یا جامع بگوید و انگشت عقد کند زود جمع گردد و در میان دوستان و یاران خود دوباره در اید.

و اگر میان دو دوست و یا دو زوج (زن و شوهر ) عداوت باشد که سبب تفرقه شود این اسم را بخواند به نیت جمع شدن و وقتی در رختخواب بخوانند که هنوز پا را دراز نکرده باشد ده نوبت یا زیاده بگوید تفرقه ازمیان برود و اگر در غربت افتاده این اسم را ورد کند و مداومت نماید به عدد تکسیر به دیارش و به بین یارانش در اید عدد پانصدو هشتادو چهار است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کشف و حل علل علوم غریبه

تاريخ : | 17:41 | نویسنده : موسوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • وب قالب وبلاگ
  • وب دانشگاه
  • وب قیمت ماشین