دعای دفع مزاحم دعای فوری دور کردن فرد مزاحم

دعای دفع مزاحم – دعای فوری دور کردن فرد مزاحم

دعاء و دستورالعمل ذیل برای دفع مزاحمت افراد شرور و ظالم بسیار موثر و مجرب است .

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

*****

دعای دفع مزاحم – دعای فوری دور کردن فرد مزاحم , دعای دفع مزاحم , دعای دفع شر فرد مزاحم , دعای دفع شر مزاحم از زندگی , دعای دفع مزاحمت , دعا برای دفع فرد مزاحم , دعای دفع فرد مزاحم , دعا برای دفع مزاحمت , دعای دفع شخص مزاحم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای بخت گشایی فوری نماز هفت بانو

دعای بخت گشایی فوری – نماز هفت بانو

بخت خود یا فرزند یا بستگانت را بگشا و خوشبخت شوید:

با نام خدا و ایمان به او و رسول گرامیش حضرت محمد ص نیت کرده سپس در ایام سعد و روزی که قمر در عقرب نباشد غسل آنروز کند سپس نذری کند که پس دستور العمل ادا کند سپس به مدت یک هفته هر روز پس از نماز صبح نماز هفت بانو را بخواند .به یاد داشته باشید که نماز هفت بانو باید توسط مادر پسر یا مادر آن دختر خوانده شود به نیت فرزندش به یاد داشته باشید که دو رکعت نماز به نیت هر کدام از این عزیزان یا بانوی بزرگوار دیگری خوانده شود که جمعا میشود ۱۴ رکعت و به روح ملکوتی آنها هدیه فرستد : حضرت خدیجه (س)وحضرت فاطمه (س) و حضرت مریم (س) و حضرت زینب (س)و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان عج و حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم (ع) و فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی (ع) سپس سوره فلق را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الناس را در یک کاغذ۱۰ مرتبه و سوره الکافرون را ۱۰ مرتبه نوشته و با خود همراه شود و سوره طه را ۱۴ مرتبه نوشته ودر منزل خویش اویز کند و ضمنا همه آنها با گلاب و زعفران نوشته شود و سپس سوره اخلاص را ۱۰۰مرتبه قرائت کرده و به خود و خانه بدمد
و در پایان به نیت گشایش بختش۱۰۰۰مرتبه صلوات فرستد و نذرش را ادا کند.

*****

دعای بخت گشایی , دعا گشایش بخت فوری , دعاء برای بخت گشایی مجرب دعای ازدواج و بخت گشایی فوری , دعای ازدواج خوب , دعای ازدواج نیک دعایی برای ازدواج و گشایش بخت , دعا بخت گشایی قوی و آسان , بخت گشایی آسان و فوری , نماز هفت بانو بخت گشایی , بخت گشایی هفت بانو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای مهرومحبت و محبوبیت معروف به دعای زلیخا


دعای مهرومحبت و محبوبیت معروف به دعای زلیخا

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

توجه شود :

میتواند صبح روز جمعه به نیت مهر و محبت مطلوبش هفت بار بخواند. همچنین میتواند با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود همراه داشته باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

23:05:29دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

برای فروش فوری و آسان ملک و زمین و خانه و یا برای فروش متاع و کالا دستورالعمل زیر را انجام دهد :

دعای ذیل را هفت مرتبه بر یک لیوان از آب پاک بخواند و آن آب را در ملک و خانه یا بر روی اجناسی که قصد فروش دارد بپاشد. همچنین این دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگهدارد. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ملک یا زمین یا خانه یا آپارتمان به فروش میروند. مجرب است :

(بسم الله الرحمن الرحیم

و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله )



:: موضوعات مرتبط: کشف و حل علل علوم غریبه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.

به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات
بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .
را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخوراند.

ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

(همچنین میتواند پس از پایان دعایش با توجه به اسم محبوبش مثلا اینگونه بگوید : محبه …. فرزند …. فی قلب مثلا فریده بنت مریم )


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
جهت درمان درد کمر شدید دعای رفع کمردرد

جهت درمان درد کمر شدید دعای رفع کمردرد

به جهت درمان درد کمر شدید و سخت و دردناک هر روز نیت کند و با ایمان کامل و روبه قبله همراه باوضو و با طلب و مغفرت از خداوند حاجت خویش را از خدا مسئلت دارد و دستان خویش را بر آن موضع درد گزارده و ٣ مرتبه قرائت کند
وَمَا کَانَ لِنَفْسٍ أَن تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ کِتَابًا مُّؤَجَّلًا ۗ وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الدُّنْیَا نُؤْتِهِ مِنْهَا وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الْآخِرَةِ نُؤْتِهِ مِنْهَا ۚ وَسَنَجْزِی الشَّاکِرِینَ
و پس از آن همانگونه که حاجتش درد دل مرور میکند سوره قدر را ٧ مرتبه بر موضع درد قرائت نماید . این عمل را چند نوبت تکرار نماید و تا بهبودی کامل انجام دهد .ان شاءالله بهبود یا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای برطرف کردن کدورت و نفاق میان زن و شوهر

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

[وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ]

را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

*****

دعای برطرف کردن کدورت و نفاق میان زن و شوهر , دعای رفع کدورت با همسر , دعای آشتی و رفع کدورت , دعای صلح و برطرف شدن کدورت با همسر , دعای آشتی و صلح میان زن و شوهر , دعای محبت و آشتی , دعای مهر و محبت و آشتی و رفع کدورت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
اسماء الهی مربوط به مستجاب دعاء شدن

1: اگر دعاء بر زبانش بگذرد و توفیق یابد که دست انبات به درگاه حضرت غزّت بردارد و دعا کند باید در اول یا در آخر دعا «یا سَمیع یا بَصیر» بگوید البته دعای او به اجابت مقرون گرداند.

2: برای استجابت دعاء قبل از اذان صبح یا بعد از نماز نافله صبح (بعد از اذان) 180 مرتبه ذکر «یا سمیع» خوانده شود. تعداد کبیر این ذکر 180 و تعداد وسیط آن 18 و تعداد صغیر آن 9 می‌باشد.

3:و اگر کس این اسم مبارک «یا سمیع» را روز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوة گردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند «یا سَمیعُ یا بَصیر» هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

4:هر که در وقت دعا 70 بار این اسم مبارک «یا بدیع» را بخواند دعای وی مستجاب شود.

5:اگر کسی بعد از فراغ از نماز دستها را بردارد و هفت نوبت این اسم مبارک «یا وهاب» را بخواند و حاجت بخواهد البته دعای او مستجاب است.

6: مداومت بر این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» موجب استجابت دعاست.

7:جهت رفع حاجات هر روز 350 مرتبه ذکر «نعم المولی و نعم النصیر» خوانده شود.

8:جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001 مرتبه خواندن اسم مبارک «المجیب» بسیار مجرب است.

9:هر کس 1001 مرتبه اسم مبارک «المجیب» بگوید و به درگاه خداوند عرض حاجت نماید، مأیوس نگردد.

10:بعضی گفته اند هر کس در آخر هر دعایی 26 مرتبه بگوید «یا سَریعُ یا مُجیبُ» دعایش به اجابت می رسد.

11:هر که 110 بار این اسم مبارک «المجیب» را بگوید و حاجت خود را بخواهد حاجاتش برآورده شود و هر که دایم مداومت کند ایمن ماند از نکبات دنیا.

12:اگر مهمی داری در یک مجلس 90000 بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد. و اگر میسّر نشد بایستیکه 19000 بار این اسم را بخواند.

13:هر که خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار این اسم را بگوید و در آخر این دعا را بخواند: «اِسْتَجِبْ دَعَواتی کُلّها یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام» همه دعاهای او مستجاب گردد.

14:هر که هر شب این اسم مبارک «باقی» را 100 بار بخواند و شب جمعه 1000 بار بخواند خداوند دعای او را مستجاب سازد.

15:به جهت استجابت دعا، آن را با «یا ذالجلال والاکرام» ختم نمایید.

16:هر که در سجده 21 مرتبه نام مقدس «یا ذوالجلال و الاکرام» را بگوید و حاجت بخواهد روا می‌شود.

17:به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر «یا ذالجلال و الاکرام» به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود.

18:هر که در خواب رود و این اسم مبارک «یا کَریم» را چندان بگوید که در خواب رود ملائکه بر وی دعا کنند و دعای ملائکه سریع الاجابت است.

19: هر که هر روز 130 بار «یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ وَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثینَ اَغْثِنی» بگوید و باز بر سر دعوت رود چون تمام کند دو رکعت نماز حاجت بگذارد و طلب مراد کند خداوند حاجتش را روا کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای شش قفل

روایت کرده اند از حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله که هر کس دعای شش قفل را در نزد خود نگه دارد یا بخواند خدا او ا مشمول رحمت خود قرار داده و او را از تمام آفات حفظ می نماید و دعایش همیشه مستجاب بوده و در دنیا با عزت و احترام زندگی می کند افرادی که دعا نویس هستند برخی از آنها افرادی عالم و دلسوز هستند که دل پاک و نفس حق آنها در تاثیر دعا نقش بسزایی دارد و در واقع باطن صاف و درون پاک آنها پشتوانه نافذ بودن و تاثیر دعا است .بدون شک نوشتن دعا توسط این افراد تاثیر خاصی دارد و با نوشتن آن توسط خود فرد از نظر خواص و آثار متفاوت است . این گونه افراد برای رفع مشکلات بندگان خدا و حل مشکلات آنها دعا می نویسند و قصد کاسبی و دکان باز کردن ندارند ولی بسیاری از آنها این کار را صرفا برای در آمدش و برخی برای سر کیسه کردن خلق خدا به این عمل مبادرت می ورزند در هر صورت اگر فرد مجرب و شناخته شده ای را یرای این کار سراغ دارید نوشتن دعا توسط او بهتر و مناسب تر است دعای شش قفل و چهل کلید را آن گونه که مشهور است و گفته اند برای شما نقل می کنیم .

دعای شش قفل عبارت است :

قفل اول ؛ بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع البصیر الذی لیس کمثله شیء و هو بکل شی ء علیم برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد و اله اجمعین

قفل دوم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الخالق العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو الفتاح العلیم برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل سوم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو الغنی القدیر برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل چهارم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله العزیز الکریم الذی لیس کمثله شیء و هو العزیز الکریم برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل پنجم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو العلیم الخبیر برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل ششم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله العزیز الرحیم الذی لیس کمثله شیء و هو العزیز الغفور فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : موسوی
تاریخ :
باطل السحر ۶۰ قاف

طلسم به معنای توهم هست كه اگر بتوانی بر آن غالب شوي ، موفق مي شوي و اگر نتوانيبر آن غالب شوی ضربه ميخوری البته راه غالب شدن بر آن ، این نیست که بی توجه به آن ,به راهت ادامه دهی و اتفاقی نیافتد..

طلسم به دو قسمت كلي تقسيم ميشود:

1-طلسمات قبل از اسلام

2-طلسمات بعد از اسلام

طلسمات قبل از اسلام مانند: طلسم آتش ، طلسم باد ، طلسم آب ، طلسم رعد و برق ،طلسم ژدها و طلسم شيطان كه طلسم شيطان از سخترين طلسمات است و هر كسينميتواند به راحتي بر آن غالب شود. طلسمات بعد از اسلام كه طلسم مورچه و طلسمرتيل ، طلسم عقرب ، طلسم مار ، طلسم جن تعدادي از آنها هست.طلسم سنگ . طلسم سگ طلسم درطلسم قیب شدن یا نابود کردن و ... که بغیر از طلسم شیطان و اژده ها راه گشایی در بغیه طلسماتساده است و فقط این دو طلسم خیلی سنگین هست و طلسم شیطان بسیار خطرناک و کار هر کسی هم نیستكليه طلسمات شرايطي دارد كه با آنها باطل ميشود و با دانستن اين شرايط كار بسيار آسانميشود.طلسمهاي قبل از اسلام را ميتوان با روشهای بطلان سحر بعد از اسلام نيز باطل كرد. بطور مثالبسياري از طلسمات با ده قاف يا چهل كاف يا شصت قاف باطل ميشود.

شرح و خواص آیات مباركة

(( 60 قاف شریف ))

در كلام الله مجید, 6 آیه میباشد كه در هر یك از آن آیات شریف حرف (ق) 10 بار تكرار شده است به همین علت هر یك از این آیات را به تنهایی10 قاف گویند و چون 4 آیه در كنار هم قرار گیرد آنرا 40 قاف نامند و هر گاه 6 آیه در كنار هم باشد آنرا 60 قاف خواهند گفت پس اگر در جایی اشاره به 10 قاف شد منظور یك آیه از این آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود كه اكنون به اذن رحمان رحیم در این اوراق مرقوم خواهم كرد تا طالبان و عاشقان را در كارها بكار آید .

آیات طلسم گشا(60قاف)

هر كس هر روز یكبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله كاهنات بر علیه او اقدام نمایند بقدرت این آیات هیچ صدمه‏ای به او نخواهد رسید و جمله آنها دفع و رفع گردد.


2- دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موكلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .


3-اگر كسی این آیات شریف را به مشك و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یكبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.


4-اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشك و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت 60 روز به خانه بخت برود.


5- اگر بیماری همراه خود نگهدارذ و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.


6-اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشك و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند كه انگشت نمای دیگران گردند.


7- اگر در مكانی شیاطین و ارواح پلید تجمع كرده باشند و یا خانه‏ ای را تصرف نموده باشند و ساكنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مكان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مكان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترك كرده و تا ابد برنگردند.


8-اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند.


9-اگر بر روی دفین طلسم رعد باشد هنگام كار 60 قاف را 270 الی300 مرتبه بخوان باطل شود.
10-اگر بر روی دفین طلسم ماهی باشد هنگام كار دفین 60 قاف را 180 مرتبه بخوان باطل شود.
11-اگر بر روی دفین طلسم آب باشد هنگام كاویدن آن 60 قاف را 70 مرتبه بخوانند باطل شود.
12-اگر بر روی دفین طلسم افعی باشد هنگام عمل 60 قاف را 341 مرتبه بخوانند باطل شود.
13-اگر بر روی دفین طلسم پرندگان باشد هنگام كار 60 قاف را 200 مرتبه خوانده باطل شود.
14-اگر بر روی دفین طلسم آتش باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 70 مرتبه بخوانند باطل شود.
15-اگر بر روی دفین طلسم گاو باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 310 مرتبه بخوانند باطل شود.
16-اگر بر روی دفین طلسم سگ باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 52 مرتبه بخوانند باطل شود.
17-اگر بر روی دفین طلسم شیر باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند باطل شود.
18-اگر بر روی دفین طلسم اسب باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 83 مرتبه بخوانند باطل شود.
19-اگر بر روی دفین طلسم اژدها باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 8 مرتبه بخوانند باطل شود.
20-اگر بر روی دفین طلسم جن و پری و شیاطین موكل باشند هنگام كاویدن 60 قاف را 100 مرتبه بخوانند محل را ترك كرده و خواهند رفت.
21-اگر بر روی دفین هر گونه طلسمی باشد هنگام كار 60 قاف را 10 مرتبه بخوانند باطل شود.
خواندن و داشتن و بیان كردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب بركت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام بستگیها و دفع جمله دشمنان و بدیها بسیار بسیار موثر و مجرب است و آیات كریمه این است.


(( سورة مباركة بقره آیة شریفة 246 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِكاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ كُتِبَ عَلَیْكُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوَْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.

(( سورة مباركة آل عمران آیة شریفة 181 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرَُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَكْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.

(( سورة مباركة نسآء آیة شریفة 77 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ كُفّوُآ اَیْدِیَكُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّكواهَ فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ كَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ كَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرَْتَنآ اِلی اجَلٍَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.

(( سورة مباركة المآئده آیة شریفة 27 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّكَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

(( سورة مباركة الرّعد آیة شریفة 16 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِكوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَكآءَ خَلَقوُا كَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ كُلِّ شَیَُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.

((سورة مباركة المزمّل آیة شریفة 20 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّكَ یَعْلَمُ اَنَّكَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَكَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْكُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَكُونُ مِنْكُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّكوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِكُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورَُرَحیمُ .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
لوح حیات و لوح ممات

اگر کسی بیمار شود خواهی بدانی زنده میماند یا نه باید نام وی و مادرش و نام آنروز که بیمار شده بحساب ابجد در آورید

بر این صورت

شنبه 8 یکشنبه 20 سه شنبه 1 جهارشنبه 9 پنج شنبه 1 جمعه 5

و آنکه حساب کند عدد را جمع نموده و ده تا دیگر اضافه کند و آنچه دانستند چند است 30 30 طرح کند آنچه ماند درلوححیات افتد نمیرد و اگر در لوح ممات افتد بمیرد

لوح حیات

1

2

7

10

4

101

14

22

106

30

201

24

207

22

_

لوح ممات

206

9

20

30

108

15

109

23

25

8

3

5

6

7

102

طرح کند:یعنی تقسیم کند

این قدیمیترین لوح حیات و ممات است

طریقی دیگر:

به جهت دانستن احوال مریض تخم مرغ را با ترازو بسنجند و وزن آن را مشخص کنند و این اشکال را با نام مریض بر آن تخم مرغ نقش کنند و شب در زیر بالین مریض بگذارند و صبح دوباره آن را وزن کنند اگر سبک شده باشد فرد بمیرد اگر مساوی شود(وزنش تغییری نکرده باشد)بیماری فرد بطول انجامد و اگر زیاد آید بزودی شفا یابد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
رؤیت و دیدن موکلین در خواب

السلآم علیکم اعضای محترم بهترین راهی برای شماها ارئه می دهم تا درخواب با موکلین هم صحبت کنید وارتباط خودتان را با آن موکل ازطریق کشف شهود و ارتباط درخواب ازموکلآن کمک بگیرید و یا ازعاقبت کارها با خبر شوید و از کار احضار خطرناک پرهیز ببینید دوستان عزیز بنده قبل ازهر چیزی و هرکاری باید نزد اساتید علوم نزید محل سکونت خود را بروید وخاشعانه از آنها بخواهید تا دراین امر به شما کمک کنند و دراین راه ازشما حمایت کنند والا با دیدن یک موکل کاری ازپیش نمیبرید وقتی شما به کتاب ها مراجعه می کنید میبینید دستوراتی برای شهود داده شده اما آن دستورات برای افراد عامی نیست بلکه برای اهل علم است تا شما دل رانسپارید به دلدار صدتا ازاین موکل ها راهم داشته باشید به درتان نمیخورد خود بنده اوائل شروع سیروسلوکم متوسل شدم به همان کتاب ها ومتعاسفانه مصیبت های زیادی کشیده ام تا اینکه لطف حضرت حق سبحانه وتعالی شامل این بنده شد تا نزد دوتن ازاساتیدی که از پاکستان و مصر و لبنان بودند بهره ها بردم گاهی وقت ها ذکرهایی میدادند به تعداد ۴۰۰۰۰ چهل هزارتا یا ۷۲۰۰۰ هفتاد و دوهزار وگاهی هم بیشتر ویا اعمال روزانه خودم را روزبروزمو به مو باآنها درمیان میگذاشتم تا انکه وقتش رسید واسرار ازلی که تنها یک قطره به بنده از آن علم عظیم رسید آن هم سینه به سینه تا جایی که دیگر هیچوقت من نیازی نداشتم به رویت موکلین بلکه خودشان حاضر می شدند و خبرمی اوردند خبرهائی که جزوء واسرار است والا مو در تن سیخ می شود اگر یکی ازآنها را بشنوید نه گوش طاقت شنیدن دارد و نه قلب طاقت تپیدن زمان ومکان متوقف می شوند اما چه کنم که محرم رازی نیست که اسرار دل بازکنم بگذریم یکی از روش ها برای دیدن موکلین را برایتان شرح می دهم و دلیلش تماس وپیام های زیادیست که برای بنده می آید خیلی ها مثلا قبلا به راحتی می توانستند ازچهره اشخاص یا ازطریق فال قهوه یاکارت به اینده اشخاص پی ببرند ویا قبلا مدیوم بودند اما به دلایلی کسی آمده وازروی دشمنی کاری کرده تا دیداین اشخاص بسته بشود وقادرنباشند دیگر چیزی را ببینند دراینجا خطاب من بیشتر به آن دسته ازافراد است بخصوص خانمی که قبلا ازطریق کارت چیزهایی را می فهمید اما به دلیل اینکه شخصی ازطریق دشمنی راه دیداین خانم رابسته ودیگر قادر نیست تشخیص درستی بدهد یا خانمی که از اندونزی برای من داستان زندگیش راتعریف کرده وازطریق آیینه چیزهایی رارویت میکردکه بخاطران ۳ ۵۰ کافر فعلا نمی تواند بکارش ادامه بدهد یا خانم ف که درتهران ازطریق کارت چیزهایی را به طریق ذهنی تشخیص می داد و یجورایی ازگذشته و آینده اتفاقاتی که درحال وقوع بوده رابه مردم می گفت وامثال این عزیزان که بسیارند بخصوص اشخاص مدیوم خب دستوری که برایتان می گذارم اگربه درستی انجام دهید می توانید درخواب ازاین موکلین بخواهید تا به شما کمک کنند ولی یادتان باشدکه همه کارها نزدحضرت حق سبحانه وتعالی است وبرای رسیدن به کشف وشهود ما باید از طریق اهل بیت عصمت وطهارت وتعالیم این بزرگان قدم برداریم نه ازطریق فلان جن یا فلان موکل و اما دستور کشف و شهود با موکلین درخواب شما باید با طهارت کامل و با وضو دریک مکان پاک به دوراز همسر حال زن باشد یامرد ۲۱ مرتبه سوره شمس را پشت سرهم بخوانید بعداز هرمرتبه توکیل زیر ر ابخوانید یعنی وقتی یک مرتبه سوره شمس را خواندید بدون معطلی این توکیل را می خوانید و دوباره سوره شمس و بعد توکیل تا ۲۱ مرتبه سپس دران اتاق به پهلوی راست وبه سمت قبله همانند وضعیت مرده ای که درقبرمی خوابانند بخوابید توکیل این است توکلوا یاخدام هذه السوره الشریفه المبارکه وارونی فی منامی کذا وکذا الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه بارک الله فیکم وعلیکم وجزاکم الله خیرالجزاء بجای کذا وکذا خواسته ای که دارید را به زبان بگوئید دستور فوق الذکر بسیاربا ارزش و درنزد اهل علم معتبراست وهیچ شکی دراجابت موکلین که درخواب خودشان رابه شما نشان میدهند نیست مگر اینکه شما شرایط نورانیت کافی برای رویت رانداشته باشیدکه توصیه می کنم برای نورانیت دل روزانه سوره نوررا بسیاربخوانید وذکر صلوات راهم بسیار بگوئید اجابت این دستور در یک هفته می باشد وبستگی به خودتان دارد و چنانچه توانستید این کشف وشهود را داشته باشید حتما همیشه به این دستور ادامه دهید و آنرا ترک نکنید البته برای برخی هم تا سه هفته طول کشید تا موکلین معظم را ببینند یعنی هرطورکه باشد بیشتر از ۲۱ روزطول نمی کشد اما برای اشخاص مدیوم وشبیه آن که قبلا تصرفاتی داشته اند درهمان شب اول یا سوم یا هفتم مشخص می شود تذکر ! ازهمه عزیزان درخواست می کنم برای کار خیر ازاین دستورعمل کنند والا اگر برای فعل حرامی باشد به هیچ وجه قادرنخواهید بودکه چیزی ببینید چون اجازه ان فقط وفقط برای کار خیر و حلال می دهم و رمز و راز اعظم در اختیار نمی گذارم و راه های دیگر مسدود شده و اجازه داده نمی شود در ضمن متن توکیل را که اکنون دربالا نوشتم بدون کسره وفتحه وتنوین است و برای بهره برداری درست و خواندن صحیح آن اجباری است ♡♡♡♡ سیدامین موسوی



:: موضوعات مرتبط: کشف و حل علل علوم غریبه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : یک شنبه
دعای بسیار قوی باطل کردن طلسم و پیشگیری کننده از هر گونه سحر و جادو و طلسم

الحمد لله رب العالمین اللهم لک الحمد کله دقه وجله علانیته وسره اللهم لک الحمد یا من توحّدت بالملک والملکوت وتفرّدت بالعظمة والجبروت ملکت فقهرت وخلقت فأمرت لاتحول ولا تزول لاتغیب ولاتفوت قائم بنفسک سبحانک أنت الواحد العظیم فی جلاله وقدسه القادر العلیم بأحوال جنه وإنسه الکبیر المتعال العالم بکل حال سبحانک أنت المتکبر ذو الجلال والإکرام نحمدک سبحانک بحمد الأنبیاء والأولیاء والصالحین والملآئکة المقربین اللهم إنّا نحمدک بما تحب أن تسمع من عبادک حمداً اللهم نحمدک حمداً کثیراً اللهم صل وسلم وبارک على عبدک ونبیک محمدٍ وعلى آله الطیبین الطاهرین اللهم أنت أکبر کبیراً . اللهم أنت أکبر کبیراً اللهم لک الحمد کثیراً اللهم إنا نسبحک بکرة وأصیلاً اللهم أنت العالم بکل حال اللهم منزّل الکتاب ومجریَ السحاب هازم الأحزاب شدید العقاب سریع الحساب اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً اللهم منزّل الکتاب ومجریَ السحاب هازم الأحزاب شدید العقاب سریع الحساب اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً اللهم واقتلهم بدداً اللهم ولا تغادر منهم أحداً اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم اللهم أنزل علیهم بأسک الشدید اللهم أنزل علیهم بأسک الشدید اللهم أنزل علیهم بأسک الشدیدالذی لایُردُ ولا یُصدُ ولا یقدر على دفعه أحد اللهم أهلک أقواهم اللهم أهلک أعتاهم اللهم أهلک أمکرهم وأکبرهم اللهم هلک أمکرهم وأکبرهم وأدهاهم وأخفاهم اللهم اهلک أعلمهم بالسحر وأشدّهم وأقواهم سحراً اللهم اهلک کل جبار عنید اللهم اهلک کل جبار عنید اللهم اهلک کل جبار عنید شیطان متکبر مرید اللهم اهلک من تسلطو بالسحر على عبادک عددا اللهم اقتلهم بدد فانهم لا یعجزونک اللهم علیک بکل ملک ساحر من الجان بسحره المستمر تسلط اللهم إنا نجعلک فی نحروهم ونعوذ بک من شرِّورهم إکفناهم بما شئت وکیف شئت اللهم اهلک من تسلّطوا بالسحر على عبادک عدداً، اللهم واقتلهم بدداً ، ولا تغادر منهم أحداً ، فإنهم لا یعجزونک ، اللهم وأهلکهم هلاک عادٍ وثمود اللهم اجعل عالیهم سافلهم کقوم لوط اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة من سجیل منضود مسومة من عندک من الشیاطین غیر بعید اللهم وأرسل علیهم ریحاً صرصراً اللهم أرسل علیهم ریحاً صرصراً فی یوم نحسٍ مستمر اللهم اجعلهم کأعجاز نخلٍ منقعر اللهم أهلکهم بالطاغیة اللهم لا تجعل لهم من باقیة اللهم سلط علیهم جنداً من جندک وملائکةً من عندک اللهم أنزل علیهم رجزک الألیم وعذابک الشدید اللهم سلط علیهم جنداً من جندک وملائکة من عندک یسومونهم سوء العذاب یضربون وجوههم وأدبارهم ، وأذقهم عذاب الحریق اللهم أنزل علیهم رجزاً من السماء، اللهم وأغرقهم وأطبق علیهم کقوم فرعون الماء اللهم أرسل علیهم أنجماً ثاقبة وشهباً حارقة وشهباً حارقة وصواعق قاتلة مدمرة اللهم انزل علیهم بأسک الشدید اللهم زلزلهم زلزالاً شدیداً واکبتهم والعنهم لعناً کبیراً اللهم اقتل من سحر وطغى وبغى وکان لآیاتک عنیدا اللهم ارهقه صعوداً اللهم اجعل النجوم علیهم رجوماً والزّقوم لهم طعاماً واسقهم حمیماً اللهم ألق فی قلوبهم الرعب وفزّعهم وحل بینهم وبین مایشتهون اللهم قتّلهم تقتیلاً وحرّقهم تحریقاً اللهم صبّ من فوق رؤوسهم الحمیم اللهم واصهر به مافی الأرحام والظهور والأیدی والأرجل والعورات والبطون اللهم احرقهم بنار تأتیهم بغتة فتبهتهم لایستطیعون ردها عن وجوههم وأجسادهم واجعلهم حصیداً خامدین اللهم صب علیهم العذاب صباً اللهم لاتبقِ منهم أحداً أبداً اللهم صب علیهم سوط عذاب اللهم کن لهم بالمرصاد اللهم اجعلهم کهشیم محتظر للهم إجعل فی أعناقهم وأیدیهم وأرجلهم سلاسل وأغلالاً وسعیراً اللهم علیک بمن أدبر واستکبر وعبس للحق وبسر وحسد وعقد وربط وسحر اللهم واصله سقر ولا تبقِ منه ولا من جنده ولا تذر اللهم واخسف بهم الأرض وأرسل علیهم حاصباً من السماء واقطع عنهم أسباب الحیاة وأنزلهم من صیاصیهم وأخرجهم من حصونهم وبیوتهم أذلّة صاغرین اللهم واکسر ملکهم واقصم ظهورهم واکسر شوکتهم وعطّل أسلحتهم وما یستخدمونه فی أسحارهم ضد المسلمین اللهم أبطل أسحارهم أینما کانت وکیفما کانت اللهم علیک بالیهود والنصارى ومن شایعهم وأعانهم من السحرة یاقوی یامتین بسم الله یبطل کل سحر بسم الله یبطل کل سحر مأکول بسم الله یبطل کل سحر مشروب بإسمک اللهم أبطل کل سحر مأکول مشروب بسم الله یبطل کل سحر معقود بسم الله یبطل کل سحر مرشوش بسم الله یبطل کل سحرمدفون بسم الله یبطل کل سحرمحروس سم الله یحرق کل سحرمحروس اللهم ابطل کل سحر مدفون عند البیوت بسم الله یبطل کل سحر مدفون تحت الاعتاب اللهم ابطل کل سحر مدفون فی القبور اللهم ابطل کل سحر فی قبر اللهم ابطل کل سحر فی میت فی قبر اللهم ابطل کل سحر منثور اللهم ابطل کل سحر فی عطر او بخور اللهم ابطل کل سحر مشموم فی عطر او بخور اللهم ابطل کل سحر مکتوب اللهم ابطل کل سحر بدم مکتوب اللهم ابطل کل سحر بدم کتبوه اللهم ابطل کل سحر بحروف او ارقام او جداول کتبوه اللهم ابطل کل سحر من شمس المعارف کتبوه ونقلوه اللهم ابطل کل سحر سفلی اللهم ابطل کل سحر قدیم قوی خفی اللهم ابطل سحر الکواکب والنجوم اللهم ابطل سحر عباد الکواکب والنجوم اللهم ابطل کل اسحار الیهود اللهم ابطل کل اسحار الیهود والنصارى والبوذیین والهندوس انک انت القوی العزیز اللهم ابطل کل سحر فی کنیسة عقدوه اللهم ابطل کل سحر على صورة صنعوه اللهم ابطل کل سحر فی تمثال صنعوه اللهم ابطل کل سحر فی تماثل بابر ودبابیس صنعوه اللهم ابطل کل سحر فی تمثال اللهم ابطل کل سحر فی تمثال ربطوه اللهم ابطل کل سحر فی تمثال دفنوه اللهم ابطل کل سحر فی خیط عقدوه اللهم ابطل کل سحر فی خیوط عقدوه اللهم ابطل کل سحر معقود مربوط اللهم ابطل کل سحر من اجزاء الحیوان صنعوه اللهم ابطل کل سحر فی شعر عقدوه اللهم ابطل کل سحر من اثار المسحور صنعوه اللهم ابطل کل سحر من ملابس المسحور ربطوه وعقدو اللهم ابطل کل سحر بدم کتبوه اللهم ابطل کل سحر بدم امراءة کتبوه اللهم ابطل کل سحر بدم امراءة صنعوه اللهم ابطل کل سحر بذهب او فظة او نحاس او زئبق صنعوه اللهم ابطل کل سحر بزئبق استجلبوا به الشیاطین اللهم ابطل سحر الاروح اللهم ابطل سحر قلب العقول اللهم ابطل سحر الجنون اللهم ابطل سحر تفریق الازواج اللهم ابطل سحر الطلاق اللهم ابطل اسحار الطلاق والفرقة والبغضاء اللهم ابطل سحر البغضاء اللهم واجعل فی سحر الطلاق زیادة فی المحبة اللهم واجعل فی سحر تفریق الازواج زیادة فی المحبة والمودة اللهم ابطل اسحار المحبة اللهم ابطل اسحار المحبة المحرمة اللهم ابطل اسحار الزنا اللهم ابطل اسحار الوقوع فی الزنا اللهم ابطل اسحار التسخیر والجلب والمحبة اللهم ابطل کل سحر على القلوب اللهم ابطل کل سحر یغیر القلوب اللهم ابطل عقد المحبة اللهم ابطل سحر تعطل الزواج اللهم ابطل سحر العنوسة اللهم ابطل سحر البوار اللهم ابطل سحر صرف الازواج اللهم ابطل اسحار الجان اللهم ابطل اسحار العاشق اللهم ابطل سحر العاشق اللهم ابطل سحر العاشق من الجان اللهم ابطل اسحار المرض اللهم ابطل اسحار السرطان اللهم ابطل اسحار الجنون اللهم ابطل سحر الجنون اللهم ابطل سحر الوسوسة اللهم ابطل سحر عدم الانجاب اللهم ابطل سحر الاسقاط اللهم ابطل سحر العقم اللهم ابطل اسحار العقم والنزیف اللهم ابطل اسحار النزیف اللهم حل کل عقد فی الارحام اللهم حل کل عقد وربط شدید فی الارحام اللهم احرق مافی الارحام من عقد وسدد اللهم ابطل سحر ربط الازواج اللهم حل کل ربط على الازواج اللهم حل کل ربط على العورات اللهم ابطل سحر الازواج اللهم ابطل اسحار البغضاء اللهم ابطل سحر تعطیل العمل اللهم ابطل سحر الخسارة اللهم ابطل سحر تبدید الاموال اللهم ابطل اسحار الفقر اللهم ابطل اسحار الکفر اللهم ابطل کل سحر یصد عن الالتزام اللهم ابطل کل سحر یصد عن الاستقامة اللهم ابطل کل سحر یصد الحجاب اللهم ابطل کل سحر یصد عن القران اللهم ابطل کل سحر یصد عن الاسلام اللهم ابطل اسحار الکفر والفجور اللهم ابطل اسحار الشک اللهم ابطل اسحار القتل والهلاک اللهم ابطل سحر القتل والانتقام والهلاک اللهم ابطل اسحار السرقة والابتزاز اللهم ابطل سحر السرقة والابتزاز اللهم ابطل کل سحر مستمر اللهم ابطل کل سحر مستمر یجدد اللهم ابطل کل سحر تم بالعیون اللهم ابطل کل سحر تم بنظرة اللهم ابطل کل سحر من عین الساحر تم اللهم ابطل کل سحر قوی اللهم ابطل کل عقدة اللهم ابطل کل عقدة فی الاجساد اللهم احرق کل عقدة وحل کل عقدة اللهم ابطل اکبر العقد اللهم حل اکبر العقد اللهم حل اکبر عقدة تفرعت منها العقد اللهم اقلب السحر على من سحر اللهم ابطل سحر الاسر اللهم ابطل کل سحر اصله فی الام او الاب اللهم ابطل کل سحر خفی قوی اللهم ابطل کل سحر غار فی الاجواف اللهم اقلب السحر على من سحر اللهم اذق الساحر الم سحره اللهم اجعل عاقبة امره خسران اللهم اقلب السحرة على اعوانهم اللهم اقلب السحرة على اعوانهم وسحرتهم اللهم اقلب اعوان السحرة خائبین اللهم رد کیدهم فی نحورهم اللهم اخرجهم من الاجساد اذلة صاغرین اللهم انصر عبدک وامتک اللهم انصر کتابک ودینک وسنة نبیک علیه الصلاة والسلام اللهم افتح لعبدک فتحا مبینا اللهم اشفه شفاء لا سقم بعده اللهم انزل الشفاء اللهم ارفع کل الداء اللهم اشفهم بشفاک واحجر عنهم اذاک اللهم انت الشافی لاشفاء الا شفاک شفاء لا یغادر سقما اللهم لایبطل السحر الا انت سبحانک ولا یحل العقد الا انت سبحانک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : پنج شنبه
طلسم خير و بركت عظيم  طلسم گشايش كسب و کار

هر كه اين نقش مبارک را نزد خود نگه دارد در مال و تجارت او ترقی و بركت برگردد و از جان و مال سلامت باشد و همه مهمات او حل شود و در خلق الله عزيز و گرامی گردد و هر حاجتي كه پيش آيد بر آيد و خاصيت .های اين نقش بی شمارند هر كه نزد خود خواهد داشتفايده های عظيم بر خواهد شمارد ♡♡


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : پنج شنبه
زیبایی صورت و پوست
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡آیات شریفه ذیل را بر روغن بابونه بخواند و سپس آن روغن را به صورت یا جایی از بدن که لک و جوش دارد بمالد . بهتر است این عمل را روزانه یک مرتبه انجام دهد و پنج روز عمل را تکرار کند . بطور کامل جوش و لک از بین میرود. این آیات را بخواند : (وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا (۱۰۵) فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا (۱۰۶) لَّا تَرَىٰ فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : جمعه
ساعت و شرایط نوشتن دعاء

إجابت الدعاء

نوشتن دعاداراي شرايطي خاص است

اول اينكه بايد نيت سائل پاك باشد ودر غير اينصورت نتيجهء بدي ميدهد كه موجبات پشيماني را به بارمي اورد پس بايد نيت سائل قربتا الي الله باشد يعني باشرع برابري داشته باشد.

دوم اينكه هر دعا و طلسمي زكاتي دارد كه بعضي ازاساتيد گفته اند كه ميتوان صدوده هزار تومان به نيتامام علي (ع) صدقه دادو سپس دعا بنويسيدالبته نظرات در مورد زكات ها مختلف است.

سوم اينكه هر دعا ساعت خاص خود رادارد به این صورت:

ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زحل است كه نحس اكبر است و براي نوشتن دعا دشمني و جدائي به كار ميرود

يكشنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت شمس است كه سعد اكبر است و براي نوشتن دعا هاي محبت وزبان بند (عقداللسان) خوب است

دوشنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت قمر است كه سعد اصغر است ونيز براي نوشتن دعا محبت وزبان بند به كار ميرود

سه شنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مريخ است كه نحس اصغر است وبراي نوشتن دعا دشمني و جدائي به كار ميرود

چهار شنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت عطارد است كه سعد اصغر است است ونيز براي نوشتن دعا محبت وزبان بند به كار ميرود

پنج شنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مشتري است كه سعد اكبر است است ونيز براي نوشتن دعا محبت وزبان بند به كار ميرود

جمعه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زهره است كه سعد اكبر است است ونيز براي نوشتن دعا محبت وزبان بند به كار ميرود

نكته:هيچگاه در شب مخصوصا به هنگام غروب دعا ننويسيد كه موجب بلا ونزاع وجنگ ميشود

دعا را چهار شرط اساسی است که هر کدام از آنها محقق نشود دعا قطعا به اجابت نمی رسد:

۱. کسب و کارش حلال باشد.

۲. نسبت به آبرو و مال کسی ستم نکرده باشد.

۳. در اجابت دعا تردید نداشته باشد

۴. قطع امید از خلق کند و به خدا توجه کامل داشته باشد.

پس از این چهار شرط ساعت و هنگامه دعا در استجابت موثر است.

شناخت ساعات مختلف شبانه روز خیلی در این علم مهم و تاثیر گذار است یعنی اینکه بدانیم کدام ساعت و زمان برای چه کاری مناسب است یکی از موارد مهمی که از این موضوع در آن استفاده میشود امر دعا نویسی میباشد که شخصی که برای امری دعایی مینویسد اگر این کار را در ساعت مناسب انجام ندهد چه بسا نتیجه معکوس حاصل میگردد . بهتر است بگوییم یکی از شرایط مهم در انجام امور مربوط به این علم آگاهی از این ساعات میباشد.

نوشتن دعا دارای شرایطی خاص است

1- توکلت به خدا باشه و هر کاری را با توکل به خدا شروع کن و اینکه نیت و اقدامت هم درست باشه

2-همیشه در جای خلوت و بدون رفت و آمد بنشینید

3- عبادت و ریاضت داشته باشید

4- همیشه پاک و طاهر باشید. ودر جای پاک بنشینید

5- هنگام نوشتن بر سر یک زانو بنشینید

6- هنگام نوشتن بخور خوشبو دود نمائید

7- هنگام نوشتن مقداری شیرینی مثل شکلات .آبنبات و ... در دهان بگذارید

8- تعویذ هر شخص رو طبق طالع و طبع و مزاج و ... شخص بنویسید

9- همیشه هنگام نوشتن با هیچ کس صحبت نکنید

10-هرگز این علم را به نا اهل و جاهل نیاموز و از این علم سوءاستفاده شخصی نکنید

11- همیشه هنگام نوشتن وضو داشته باشید

12- در نوشتن تمام تعویذات باید سمت قبله بنشینید و از خدا طلب فرج کنید

13- همیشه باید یقین داشته باشید که این علم بسیار موثر است و تمامی اعمالش عمل کرده و خواهد کرد

برای اینکه ساعت رو درست تنظیم کنید تا مشکلی نداشته باشید اولاً باید ساعت اول یک ساعت قبل از طلوع آفتاب در شهر شما باشه در کل من برای راحتی شما و به دلیل اینکه بیشتر ساعات روز مورد نیاز است من 12 ساعت روز رو در زیر براتون طبق این ، شما ببینید در چه ساعتی ، خورشید در شهر شما طلوع میکنه هر ساعتی بود یک ساعت قبلش رو بگیرید ساعت اول و بقیه رو هم یک ساعت یک ساعت تنظیم کنید فرض که طلوع آفتاب ساعت "6:20 باشد پس یک ساعت قبلش که ساعت "5:20 است می شود ساعت اول


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای زبان بند

 
زبان بند 

زبان بند:این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانی د اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم  وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون



 براي زبان بندي 

اين آيه كريمه را 1000 مرتبه بخوانيد با وضو : الله لطيف بعباده يرزق من يشاء و هو القوي العزي


تيغ بند 
 
سوره ي و الليل را 12 روز هر روز 70 بار بخوانند  از زخم تير و نيزه ايمن خواهد بود
دفع شر سخن چینان                

امام صادق(ع)فرمودند :به نیت دفع شرّ سخن چینان وغمّازان سوره جمعه را هشت بار بخواند.


رفع تهمت

امام صادق علیه السلام فرمودند : به هر کسی تهمت زده شد اگر سوره نور را هفت بار بخواند از آن تهمت رهایی پیدا می کند .



برای دفع دشمن

براي ذليل کردن دشمن روي شصت و يک دانه گندم  شصت و يک بار سوره الم نشرح را بخواند و به مرغ خانگي بدهد  تا بخورد و تاثير را مشاهده کند


برای دور کردن شخص 

سوره كافرون را به نیت آن شخص 161 بار بخوان تاثیر آن را ببینید


دور کردن کسی از خود

اگر در مجلسی نشسته ای و کسی در آنجا وجود دارد که می خواهی او در آنجا نباشد ،

پس 72 مرتبه بگو:  سُبحانَ اللّهِ كَما يَنبَغيِ للّه و الحَمدللّه

و به جانب وی فوت کن بعد از گذشت 1 دقیقه آن شخص از جا بلند میگردد و از مجلس بیرون میرود.



تيغ بند 
 
سوره ي و الليل را 12 روز هر روز 70 بار بخوانند  از زخم تير و نيزه ايمن خواهد بود




زبان بند و تیغ بند دشمن 

زبان بند - هر که اين دعا با خود دارد زبان جمله بدگويان و خصمان بسته گردد و هر گاه در ميان هزار دشمن گرفتار باشد هيچ يک از انها ظفر نيابند و از زخم شمشير و تير ونيزه در امان باشد و هيچ کس در حق او بدي نکند

بسم الله الرحمن الرحيم - لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمين تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسي لا اله الا الله از کرسي تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علي ولي الله بستم زبان جمله بدگويان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سياه شب و خصم روز و خصم سفيد و خصم روي زمين بستم زبان سي صد و شست و شش رگ بني ادم و بنات حوا در حق صاحب اين هيکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم يکصد و بيست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلي الله عليه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ايه کلام الله بار خدايا بستم زبان جمله خصمان را از اولين و اخرين بحق تو ات موسي وانجيل عيسي و قران و زبور و صحف ابراهيم و فرقان محمد المصطفي بستم بحق يکصد و چهارده سوره قران کلام الله بستم بحق بيست وهشت حروف تهجي ا ب ت ث ج ح خ د ذ ر ز س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک ل م ن و ه لا ي ه ه لا ّ ُ ً ٌ ٍ آ بستم بحق دوازده ماه و بحق ماه سي روز و شب و هفته هفت روز شب و بيست و چهار ساعت و بحق دوازده برج حمل ثور جوزا سرطان اسد و سنبله و ميزان و عقرب و قوس و جدي و دلو و حوت بستم هفت کواکب زحل و مشتري و مريخ و شمس و زهره و عطارد و قمر بستم بحق عرش و کرسي و لو ح و قلم و صراط و ميزان و بهشت و دوزخ بستم بحق کعبه و زمزم و حجر الاسود و مقام ابراهيم و رکنهاي حرم و مروه وصفا و مني و کوه ابو قبيس و مدينه و کربلا و نجف و کاظمين و مشهد رضا عليه السلام و بحق خاتم سليمان بن داود و بستم بحق نامهاي عظيم و کلام قديم بستم زبان جمله اولين و اخرين بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و جعلنا من بين ايديهم سدا و من خلفهم سدا فاغشيناهم فهم لايبصرون صم بکم عمي فهم لايعقلون ختم الله علي قلوبهم وعلي سمعهم و علي ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظيم عقدت لسان بني ادم و بنات حوا بدوستي هذه الاسما فتبارک الله احسن الخالقين



جهت هلاکت دشمن

 
بر هفتاد ریگ ، به هر یک  معوذتین ( دو سوره  ی ناس و فلق ) را بخواند آنها را در کوزه نهد در آتش گرم دفن  کند  چون گرمی آتش به ریگها رسد دشمن به امر حق مقهور گردد
 و جهت وسواس سوره ی ناس را بر ظرفی ، روز چهاردهم ماه  بنویسد و بشوید و از آن بخورد و وضو بگیرد برطرف شود جهت مال دنیا بعد از نماز عشاء هر یک از این سوره ها را به ردیف

  شمس و لیل و جحد و توحید و معوذتین ( ناس و فلق ) را هفت بار بخواند بعد هفت بار بگوید :  اللهم اجعَل لی فَرَجا و مخرجا و بخوابد ، به مراد رسد 

منبع : کتاب شفا و درمان با قران ص 189



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای کارگشائی
دعای حمد و شکرگزاری



دعای حمد و شکرگزاری :

ریان می گوید : شنیدم حضرت امام رضا علیه السلام کلماتی را می خواند من آن ها را حفظ کردم ودر

هیچ دشواری آن ها را نخواندم مگر این که خداوند برایم گشایش فراهم نموده است و آن دعا این است :



اللَّهُمَّ أَنْتَ‏ ثِقَتِي‏ فِي‏ كُلِ‏ كَرْبٍ‏ وَ أَنْتَ رَجَائِي فِي كُلِّ شِدَّةٍ وَ أَنْتَ لِي فِي كُلِّ أَمْرٍ نَزَلَ بِي ثِقَةٌ وَ عُدَّةٌ كَمْ مِنْ

كَرْبٍ يَضْعُفُ عَنْهُ الْفُؤَادُ وَ تَقِلُّ فِيهِ الْحِيلَةُ وَ تَعْيَا فِيهِ الْأُمُورُ وَ يَخْذُلُ فِيهِ الْبَعِيدُ وَ الْقَرِيبُ وَ الصَّدِيقُ وَ يَشْمَتُ

فِيهِ الْعَدُوُّ أَنْزَلْتُهُ بِكَ وَ شَكَوْتُهُ إِلَيْكَ رَاغِباً إِلَيْكَ فِيهِ عَمَّنْ سِوَاكَ فَفَرَّجْتَهُ وَ كَشَفْتَهُ وَ كَفَيْتَنِيهِ فَأَنْتَ وَلِيُّ كُلِّ

نِعْمَةٍ وَ صَاحِبُ كُلِّ حَاجَةٍ وَ مُنْتَهَى كُلِّ رَغْبَةٍ فَلَكَ الْحَمْدُ كَثِيراً وَ لَكَ الْمَنُّ فَاضِلًا بِنِعْمَتِكَ تَتِمُّ الصَّالِحَاتُ يَا

مَعْرُوفاً بِالْمَعْرُوفِ مَعْرُوفٌ وَ يَا مَنْ هُوَ بِالْمَعْرُوفِ مَوْصُوفٌ أَنِلْنِي مِنْ مَعْرُوفِكَ مَعْرُوفاً تُغْنِينِي بِهِ عَنْ مَعْرُوفِ مَنْ

سِوَاكَ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِين‏



منبع :بحارالانوار ج ۹۵ ص ۱۸۷




دعای مکروب و ملهوف :

در بحارالانوار از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که فرمودند :دعای مکروب و ملهوف و کسی

که در کار خود درمانده باشد و به بلیه گرفتار بوده باشد این کلمه شریف است :

لا إِلهَ‏ إِلَّا أَنْتَ‏ سُبْحانَكَ‏ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِين‏

آن را در شب جمعه بعد از نماز عشاء بگوید و فرمود که : فرا گرفتم این را از پدرم حضرت باقر علیه السلام

و ایشان از پدرش حضرت علی بن الحسین علیه السلام و آن حضرت از پدرش حضرت سید الشهدا

علیه السلام و ایشان از حضرت امیر المومنین علیه اسلام و آن حضرت از حضرت رسول خدا صل الله

علیه و آله و او از جبرئیل و او از خالق عالمیان جل شانه .



منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۱۰ ح ۱


برای پرداخت قرض ها و رفع سختی های زندگی :

دعایی است مجرب برای پرداخت قرض ها و رفع سختی های زندگی :

اَللهُمَّّ‏ صَلِّ‏ عَلى‏ فاطِمَةَ وَ أَبيها وَ بَعْلِها وَ بَنيها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُكَ‏

این ذکر را ۴۳۰ مرتبه و به گفته بعضی از علماء ۷۰ مرتبه بخواند تا آنکه حاجتش برآورده شود بعضی

گفته اند ۴۳۰ مرتبه در طی چند روز بخواند و در آخر دعا ( و احصاء کتابک ) را نیز بگوید



منبع : تحفة الرضویة ص ۴۱ ( فاطمة به حروف ابجد ۴۳۰ است )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای محبت

هر که خواهد کسی را عاشق و مبتلای خود گرداند این آیه  که آیه مودت میگویند(محبت و دوستی) چهارده مرتبه در شب بخواند و بر شیرینی و میوه یا چیزیکه دلخواه مطلوب  او باشد بر آن دم کند و بخوردش دهد .بیشک بر وی عاشق گردد.و طریقه دوم اینست که این آیه هر روز چهل مرتبه بر شیرینی یا بر چیز دیگری خوردنی خوانده فوت کند و بخورد مطلوبش دهد فورا عاشق گردد و خواننده را هم انواع فوائد بیند و آیه اینستیُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای بخت گشایی


1-جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز 129مرتبه بخواند.
2- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ  إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( 32نور) را بهوقت اذان بخواند .

شمارۀ 2
این آیه  شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)


شمارۀ 3
دعایی دیگر جهت بخت گشایی،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و  به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن  (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.
تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل  باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

 

 

دعای بخت گشایی


شمارۀ4 دعای بخت گشایی 

دعایی دیگر جهت آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

 

شمارۀ دعای بخت گشایی 

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند: 

سوره فتح آیات ۱ و ۲

2- تمام سوره نصر

3-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان ... لقومٍ یتفکرون )

4-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب ... ان کنتم مومنین)

5-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ ... علی امر قدر قدر )

6-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی ... یفقهوا قولی )

7-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم ... فجمعنا هم جمعاْ )

8-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ ... و هو رب العرش العظیم )

پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:  

کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

 

شمارۀ 6دعای بخت گشایی 

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی  ۴۰  مرتبه خوانده شود.

 

شمارۀ 7  دعای بخت گشایی

برای بخت گشایی دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری :

دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

 

شمارۀ 8

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه   74) را زیاد بخوانند.
بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:
فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

شمارۀ9دعای بخت گشایی
جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب

1- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد.
2- روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )
3- روزی دو مرتبه سورد یس و یا 40 مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید  به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست
4- انگشتر شرف الشمس دست کند  


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای محبت
میخواهی کسی را که دوست داری او هم تو را دوست داشته باشد به شرط مشروع ( یعنی شخص مذکور رابطه حلال و شرعی با شما داشته باشد و نامحرم نباشد )  یقه ی لباس خود را در زیر آب بگیر سپس آب آن را در لیوانی یا چیزی ریخته و آن آب را به خورد مطلوب بده تا اثر آن را ملاحظه کنی تاثیر شدید دارد .

درباره : دعاي محبت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
درمان چله و اولآد دار شدن و منع طفل از خاک خوری

زنی که فرزندی نمی آورد اگر این دعا را بنویسند و بر بازوی راست او ببندند و با طهارت با شوهر جمع شود حامله شود بسم الله الرّحمن الرّحیم یا الله یا الله یا الله یا ربّ یا ربّ یا ربّ یا حیّ یا حیّ یا حیّ یا ذالجلالِ والاکرام یا حیّ یا قیّوم اسئلُکَ باسمِکَ العَظیم ان ترزقنی وَلَدا" صالحا" طیّبا" برحمتِکَ یا ارحم الراحمین دعای چله بریدن – اگر بچه ای در چله باشد استخوانهای اون بچه خوب رشد نمی کند و بچه ضعیف الجثه بار میاید و قد او کوتاه می ماند برای بریدن چله کودک مقداری نخ ابریشم سرخ و سفید بیاورد از نوک انگشتان پا تا سر بچه را با اون نخ اندازه بگیرند و این دعا را چهار بار بر ان نخ بخوانند وفوت کنند و ان نخ را به چهار قسمت تقسیم کنند و در چهار گوشه اتاق دفن نمایند ان مرض رفع خواهد شد : اعوذ بالله من الشیطان الرجیم سبحان الله الملکُ الجبّار سُبحان الله العَزیز الغفّار سُبحان الله الکبیر المتعال بریدم چله فلان بن فلانه و اگر دختر بود بجای بن بنت بگوید از دیو و پری و آدمی و بنات حوا بحق محمّد و اله . برای بریدن چله زن هم میشه. دعای چله بریدن زنان – همچنین اگر زنی در چله افتاده باشد هر گز فرزند دار نمی شود و اطبا هم از ان سر در نخواهند اورد اگر زنی که فرزند نمی شود و در چله است این دعا را بنویسند و ان زن همراه خود داشته باشد حامله خواهد شد . بسم الله الرّحمن الرّحیم لا اله الا الله الملکَ الحَقُ المبین قُل جاءالحق و ذََهَق الباطل انّ الباطِلَ کانَ ذهوقا وَ نُنَزّلُ من القران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَة للمومنین برحمتک یا ارحم الراحمین شّرّ الربیعَ وَ هُوَ اللهُ العلیم وَ قُل جاءَالشرّالربیعه باطِل وَ هُوَ السّمیع العلیم وَ قُل جاءَ الشرّالربیعه باطِل وَ هُوَ اللهُ العلیم وَ قُل جاءَ الشَرّ کُلِّ اشیاء باطل وَ هُوَ اللهُ العزیز الحمید یَوم یَنظَرون نضرَة النعیم م م ا م ء 9 م 2 م 4 دعای چله بریدن زنان زنی که چله او شدید باشد روز چهار شنبه نخ ابریشم از هفت رنگش بیاورد هفت مرتبه این دعا را بخواند و هفت گره بزند روز جمعه ان نخ را در دیگ اب ولرم اندازند و با ان اب غسل کند و ان ابریشم را بر بازوی راست بندد و بعد با شوهر جمع شود تا سه روز روز چهارم وقت صبحانه ابریشم را از بازو باز کرده زیر دامن زن بسوزانند و خاکستر ان را زن بخورد حامله شود دعا اینست : بسم الله الرحمن الرحیم تمخیثا تمخیثا بحقّ تورات موسی و انجیل عیسی و زبور داود ع و صحف ابراهیم و فرقان محمّد المصطفی ص علیه و اله بریدم چله فلانه بنت فلانه از انس و جنّ و عفریت و دیو و پری بحق لا اله الا الله محمّد رسول الله علیّا ولی الله یا الله یالله یا الله یا محمّد یا علی . زنی که شیر او کم باشد این دعا را نوشته از گردن اویزد طوری که از وسط سینه باشد . یُصلح لکُم اعمالِکُم و یغفِر لکُم ذُنوبکُم و ید خُلُکُم جنّاة تجری بنام مادر موسی تبع ولو حاسدو بحقّ مادر موسی ع و صلّی الله علی محمّد و اله اجمعین . جهت گل خوردن کودکان بعضی از کودکان خاک میخورند که خیلی برایشان ضرر دارد برای ترک اطفال از گل خوردن باید این دعا را بنویسند بر کاغذی نوشته و بعد شسته به ان بچه بخورانند یا بر تکه نانی بنویسند و ان نان را به بچه بخورانند : لنُخرِج به حَبّا" وَ نباتا" وَ جنّاتٍ الفافا " وَ لا حَول وَلا قُوّة الا بالله العلی العظیم برحمتک یا ارحم الراحمین . نوع دیگر ترگ خاک خوردن طفل – بر تکه نانی نوشته به ان کودک بخورانند : وَ قُل اعوذُ بکَ مِن همَزاتَ الشّیاطین و اعوذُ بِکَ ربّ انّ یَحضَرون بسم الله الشّافی بسم الله الکافی بسم الله المعافی بسم الله الّذی لا یَضر مَعَ اِسمَه شیءٍ فی الارض و لا فی السّماء و هُوَ السّمیع العلیم . کودکی که گریه بیشتر کند و خواب ندارد – این کلمات را بنویسد و در گهواره یا در زیر سر او قرار دهند شفا یابد : بسم الله الرحمن الرحیم والّتی لم تمتُ فی منامِها فَیُمسِکَ الّتی قَضی عَلَیها الموت وَ یُر سِلُ الاخری الی اجلٍ مُسمّی ح ح ح ح ح ح ح وَ لَبَثوا فی کَهفَهُم ثَلثمائة سنین وَ ازدادو تسعا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : پنج شنبه
اولآد خواستن و حفظ جنین و اولآد

اولاد خواستن و آسانی وضع حمل زنی که فرزند پسر ندارد هرگاه این کلمات را بر شکم زن حامله بنویسند فرزندش پسر خواهد شد اللّهمّ انّی سَمَّیتَ ما فی بَطنِها باِسمَ نبیّک محمّدفَسمِّهِ اَنتَ محمّدا" زنی که حامله نمی شودهر که این دعا را در ظرفی بنویسد و بشوید با گلاب و یا آب باران به دهد زنی که حامله نمی شود بخورد و با شوهرش جمع شود هر چند ان زن عقیم باشد حامله خواهد شد . بسم الله الرّحمن الرّحیم یا ذالعَرشِ الکَریم وَالمَلِکِ القَدیم یا الله یا رَحمن یا رَحیم یا ستّار یا غفّارُ یا اَحَد ُ یاصَمَد صَلی علی محمّد ٍ وَ الِه وَارزُقنی وَلَدا" صالحا" زنی که حامله نمی شود هر که این کلمات را با زعفران و مشک و گلاب بنویسد و از زنی که حامله نمی شود آویزان کند و آن زن با شوهرش جمع شود حامله گردد برای امتحان می توانید بر درختی که میوه نمی دهد بیاویزید علّی علّی علّی علّی علّی علّی علّی له له له له له له له به به به به به به به هو هو هو هو هو هو هو لا اله الّا الله محمّد رسول الله علّی وَلی الله صلّی الله علی محمّد وَ اله . زنی که حامله نمی شود- این دعا را بنویسند بر کاغذی و بشویند و هردو زن و شوهر بخورند و دو تا دیگر بنویسند و یکی را زن و دیگری را شوهر در نزد خود نگهدارند و بعد همخواب شوند بشرطی که با طهارت باشند و و در اوقات مکروهه نباشد زن حامله گردد. فلمّا تغشها حمَلت حَملَا" خَفیفا فمرّت به فلمّا اثقَلت دعوالله رَبّهما اتَیناه صالِحا" لنَکوُنّنَ مِن الشاکِرین . زنی که حامله نمی شود –اگر روز پنجشنبه روزه بگیرد و این طلسم را در وقت جماع با خود دارد البته آبستن شود م م م م ط (دوچشم باشد لطفا ) ه ه ا علی علی علی علی علی علی علی له له له اه اه اه اه اه اه اه اه اه له له له ما مو لعو لعو هو لعو فسو . زنی که فرزندش در شکم می میرد و سقط میشود – این دعا را بنویسد و با خود دارد بسم الله الرّحمن الرحّیم انّ الله اَلفَت الله سبّوحٌ القدّوس وَ قُدرت الله غیراسمها بحقّ هذا الا اله یا معشر الجنّ والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطارالسموات و الارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان و هوالسّمیع العلیم . آیه ای که زن آسان حمل کند – اوَلَم یَرَالّذین کَفَروا اَنّ السّموات والارض کانَتا رَتقا" فَفَتَقنا هُما حَنّه وُلِدَت مَریَم وُلِدَت عیسی یَسَجعَلُ اللهُ بَعدَ عُسرٍ یُسرا" . نوشته را موقع وضع حمل بر کمر زن بندند و بعد از حمل فورا" باز نمایند . زنی که دشوار زاید – این دعا را بر ظرف پاکی نویسند و ان نوشته را شسته و زن بخورد باسانی وضع حمل نماید بسم الله الرحمن الرحیم یملیخا کسلمیتا بشیونس کشنتود حط کشافیطولس عب آسانی وضع حمل زن بسم الله الرحمن الرحیم مریم ولِدَت عیسی هوالّذی خَلَکم مِن تُرابٍ ثمَّ مِن علقهٍ ثمَّ یخرجکم طفلا" ثمَّ تبلِغوا اشدُکم ثمَّ لتَکونَ شیوخا" فانّ مَعَ العُسرِ یُسرا" انَّ معَ العسرِ یُسرا" و صلیّ الله علی محمّد و ال محمّد و سلّمَ تسلیما


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : پنج شنبه
جلب معشوق و معشوقه

يكتب يومه الاحد ويعلق بشعر المطلوب في الريح في شجرة عالية فانك ترى عجبا شديدا من المحبة وهدا ماتكتب لو أنفقت ما في الأرض جميعا ما ألفت بين قلوبهم ولكن الله ألف بينهم إنه عزيز حكيم كدلك يؤلف الله قلب ف بمحبة ف يحبونهم كحب الله والذين آمنوا أشد حبا لله كدلك يارب حبب قلب ف بمحبة ف واكتب هدا الخاتم ايضا موفقين بإذن الله لقضاء الحاجة من اي شخص تكتب الطلسمين الاتيين في ورقة من ورق شجر التين بمداد روحاني وتبخره بمسك اصفر وتحمله معك وانت متوجه للحاجة عند شخص فانها تقضى وهده هي الطلاسم توكلوا ياخدام هده الطلاسم والاسماء بحقها عليكم وطاعتها لديكم توكلوا بقضاء حاجتي من فلان ابن فلانة الوحا2 العجل 2 الساعة2 بارك الله فيكم وعليكم استخبار البيضة الصحيح جدا وهده الطريقة للبيضة تحخبرك عن اي شيء تريده كالسرقة والغائب والخ وطريقتها تقرا العزيمة التالية 44 مرة وراء كل فريضة لمدة 7 ايام وبعد دلك ادا اردت العمل على الطريقة فخد بيضة بنت يومها واغسلها 8 مرات واكتب عليها 8 مرات وانت متوضأ واجعل البيضة امامك على كرسي وانظر اليها وانت متوجه واياها للقبلة وعزم عليها بالعزيمة 44 مرة فادا اكملت العدد اكشر البيضة تجد في وسطها كاغد مكتوب فيه حاجتك وطلبك وهده الخدمة تخبرك بكل ماتريد وهده هي العزيمة تقول هيوش 2 كينع 2 اين الدين كانت اعينهم تحت اجنحتهم سالتكم بالدي خلقكم ان تبينوا لي حاجتي وهي في البيضة المكتوبة مثل الدينار بخط العدل والطائع السلطان بحق لو انزلنا هدا القران ....الخ السورة وبحق والشمس وضحاها ...الخ السورة وهدا هو الخاتم للعز والقبول والرفعة ادا اردت العز والقبول فتوكل على الله وتوضا وصلي ركعتين لله تعالى ثم بعد السلام اقرا البسملة الشريفة 450 مرة ثم اقرا الاية التالية (الذين قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لكم فاخشوهم فزادهم ايمانا وقالوا حسبنا الله ونعم الوكيل) 450 مرة ثم ثم يصلي على النبي الكريم 450 مرة ثم يقول ياعزيز ياكافي ياقوي يالطيف 450 مرة ثم ثقول الصيغة التالية 142 مرة (ياعزيز عزني ياكافي اكفني ياقوي قوني يالطيف الطف بي في اموري كلها والطف بي فيما نزل وادكر حاجتك وتكون قد كتبت الوفق المبارك التالي في رق غزال يعني جلده وبخره يوميا بكندر ومصطكي فانه قبول وعز وتيسير للامور فاعرف ماوصل اليك وهدا هو الاوفق الجليل باب هيبة والدخول على من تريد قضاء الحاجة منه للدخول على من تخاف او تريد قضاء حاجة من احد فاقصده في ساعة سعيدة وقد كتبت على كفك الايسر جبروش 3 مرات واقصده فانه يقضي حاجتك مهما كانت للدخول على من تريد قضاء امر لك ادا اردت الدخول على صاحب حاجتك فاكتا الوفق التالي في ورقة بيضاء يومه الخميس واجعل اسم الحاجة في المربع الفارغ وادكر اسمه الفتاح 1000 مرة وانت ماسك الورقة بيدك اليمنى وبعد دلك بخر الورقة بالعود واحملها معك وتوجه لغرضك يقضى بفضل الفتاح وهدا هو الوفق الشريف محبة وجلب قوية محبة وجلب قوية تكتب الخاتم التالي على شقفة نية وتلفها بشي من اثر المطلوب وتدفنه في الرماد الدفاية وتحط عليه نار بحيث لا يكون قوي وتبدا في قراءة العزيمة 117 مرة وتوكل كل مرة بجلب المطلوب الى طالبه فانه ياتي بسرعة ولا يقرر له قرار حتى يحضر وهده هي العزيمة توكلوا ياخدام الاسماء بجلب وتهييج كدا الى محبة كدا واسرعوا ببرهان الاجابة بحق ججللميش 2 ههللميش 2 ططللميش 2 ععللميش 2 ققللميش 2 اجيبوا وهيجوا واجلبوا كدا الى محبة كدا بحق ما اقسمت به عليكم ومن يعصى هته الاسماء صار قتيلا وتنزل عليه الملائكة بالشهاب المحرق اجيبوا واسرعةا ببرهان الاجابة الوحا 2 العجل 2 الساعة 2 وهدا هو الخاتم الخاتم مجرب لقضاء الحوائج ♡♡ السیدامین الموسوی♡♡


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : چهار شنبه
دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه والشمس وضحاها

دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه والشمس وضحاها ♡♡ بسم الله وبالله والصلاة على خیر خلق الله محمد واله ومن والاه با سلام و عرض ادب برخی دوستان در مورد دعوت ملک و خادم سورة والشمس سوال فرموده بودند و از طریقه دعوت و استخدام خادم این سوره مبارکه سوال کرده بودند. ببینید دوستان، اول و دوم و سوم پیشنهاد می شود که اگر به دنبال این علوم هستید به دنبال نوع رحمانی آن بروید که تفضل و عنایت خداوند جل جلاله شامل حال شما شود و بتوانید از جنبه های مثبت و مفید این علم به دیگران منفعت برسانید و اینها بدست نمی آید مگر با عنایات خداوند جل اسمه. بعد از آن باید به دنبال استاد عامل خوبی باشید که شما را راهنمائی کند و از لغزشهای راه مصون باشید. معمولا اساتید بزرگوار علوم غریبه که تعدادشان کم هم نیست به سختی قبول زحمت برای راهنمائی در این زمینه ها را می نمایند دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه والشمس وضحاها که البته از مجربات است. دعوت خادم این سوره مبارکه هم از جنبه های عوالم ارضیه اهمیت دارد و هم جنبه های علویه. دلیل آن هم این است که موکل این سوره مبارکه از قویترین و تواناترین موکلین است. با اذن و توکل یه خداوند منان دعوت این موکل جلیل القدر در روز یکشنبه شروع میشود. (فقط یکشنبه بودنش مهم است و اینکه در چه ماهی باشد یا چندمین یکشنبه ماه باشد مهم نیست). قرائت 100 مرتبه سوره مبارکه والشمس و ضحاها در هر روز انجام میشود و سپس پس از هر فریضه یک بار دعای مربوطه توسط دعوت کننده قرائت میشود. ریاضت این دعوت همراه با روزه و شرایط لازم برای ترک جلالی است. مدت عمل در این دعوت 21 روز است (میتواند بسته به برخی شرایط چند روزی موفقیت آمیز بودن دعوت به تاخیر بیافتد و البته بستگی به جهد و کوشش و تلاش دعوت کننده و استاد عامل دارد). پس از 21 روز و با عنایت باریتعالی این ملک جلیل القدر و با هیبت که از قویترین موکلین است اجابت دعوت خواهد نمود. ایشان (علیه السلام) شروطی را مطرح خواهد نمود که در صورتی که دعوت کننده قادر به انجام آنها باشد بهتر است که بپذیرد و در غیر اینصورت ارجح آن است که عذر آورد که در آینده در اثر عدول از عهد از آسیب در امان باشد. (پس از دعوات موفقیت آمیز باید همیشه به یاد داشته باشیم که عدول از عهد نکنیم). در طول دعوت خوابها و رویاهای عجیب و غریب به سراغ دعوت کننده می آید و در واقع خدام از طریق نوم در فترت دعوت راهنمائی خواهند نمود که از شخصی به شخص دیگر شدت و ضعف دارد. در طول دعوت باید کثیر الصلاه بود (جهد و کوشش به برپائی نماز نمود) و بسیار استغفار و تسبیح باریتعالی کند. از طرف دیگر باید قلت نوم (کم خوابی) را رعایت کرد و از منفرات پرهیز کرد ( پرهیز از سیر و پیاز و...). در طول دعوت باید خصوصا هنگام خواب لباس سفید به تن داشته باشد و خود را خوشبو کند و طهارت جسم راکاملا رعایت نماید و مسواک زدن را به جهد رعایت کند. انصراف عمار مکان را باید مثل همیشه انجام داد. در واقع قبل از شروع به عمل باید انصراف عمار مکان کرد و پس از انجام دعوت عودت عمار نمود. (در انتخاب عزیمت صرف عمار تفاوتی نمیکند که کدامیک از موارد انتخاب شود مهم طریق صحیح انجام آن است). در واقع از شرایط موفقیت آمیز بودن هر دعوتی، انصراف عمار مکان است که بارها در مورد آن اشاراتی شده است. در این دعوت شریفه البته از جنبه ادب هم باید این عمل انصراف در اسرع وقت صورت گیرد. بخورات صحیح دعوت در اجابت دعوت و قوت و فوریت انجام و اجابت عمل موثر است. دعائی که دعوت کننده باید بعد یا قبل از قرائت سوره مبارکه بخواند این است: بسم الله وبالله ومن الله والى الله وفی سبیل الله وعلى ملة رسول الله صلى الله علیه واله وسلم ((بسم الله الفتاح استفتحت وهو خیر الفاتحین مذل الجبابرة والمتکبرین ملاذ الفقراء والخائفین خالق الجن والانس اجمعین مالک یوم الدین ایاک نعبد وایاک نستعین یا رباه یا رباه یا رباه یاسیداه یاسیداه یاسیداه یا هو یاهو یاهو یامولاه یامولاه یامولاه یاغوثاه یاغوثاه یاغوثاه بک استغیث یا الله یا الله یا الله یا مالک الملک والملکوت والعزة والجبروت یا عظیم الشان یا قوی السلطان یاظاهر البرهان یا ثابت الارکان یامکون الاکوان اسالک اللهم بکل اسم هو لک سمیت به نفسک او انزلته فی کتابک او علمته احدا من خلقک او استاثرت به فی علم الغیب عندک ان تصلی علم محمد وال محمد وتسخر لی الملک الموکل بهذه السورة الشریفة المبارکة المطیع لامرک والمنفعل والخاضع لجلال عزک المجیب لمن دعاک باسمائک وایاتک الموفی بعهدک حتى (یعاهدنی ویعطینی مفتاح التصریف) بحق سورة الشمس وضحاها وبحق أسمائک الحسنى وصفاتک العلیا وبحق أسمک الأعظم ونور وجهک الأکرم سخره لی یا من بیده مقالید السماوات والارض یا الله یا الله یا الله ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد واهل بیته اجمعین الطیبین الطاهرین وسلم تسلیما کثیرا)) والحمد لله رب العالمین والصلاة والسلام على حبیبه الامین محمد واله الطیبین الطاهرین. لوازم دعوت: بخورات طبق تعجین و دستور استاد عامل ریاضت جلالی استعمال بوی خوش و طهارت ثوب و جسم و انجام دعوت در مکان مناسب قلت النوم و کثرت الصلاه والتسبیح (قائم اللیل و صائم النهار بودن در طول دعوت) اذن مستقیم استاد عامل انصراف عمار مکان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : یک شنبه
دعای بخت گشایی فوری – نماز هفت بانو

دعای بخت گشایی فوری – نماز هفت بانو


بخت خود یا فرزند یا بستگانت را بگشا و خوشبخت شوید:

با نام خدا و ایمان به او و رسول گرامیش حضرت محمد ص نیت کرده سپس در ایام سعد و روزی که قمر در عقرب نباشد غسل آنروز کند سپس نذری کند که پس دستور العمل ادا کند سپس به مدت یک هفته هر روز پس از نماز صبح نماز هفت بانو را بخواند .به یاد داشته باشید که نماز هفت بانو باید توسط مادر پسر یا مادر آن دختر خوانده شود به نیت فرزندش به یاد داشته باشید که دو رکعت نماز به نیت هر کدام از این عزیزان یا بانوی بزرگوار دیگری خوانده شود که جمعا میشود ۱۴ رکعت و به روح ملکوتی آنها هدیه فرستد : حضرت خدیجه (س)وحضرت فاطمه (س) و حضرت مریم (س) و حضرت زینب (س)و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان عج و حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم (ع) و فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی (ع) سپس سوره فلق را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الناس را در یک کاغذ۱۰ مرتبه و سوره الکافرون را ۱۰ مرتبه نوشته و با خود همراه شود و سوره طه را ۱۴ مرتبه نوشته ودر منزل خویش اویز کند و ضمنا همه آنها با گلاب و زعفران نوشته شود و سپس سوره اخلاص را ۱۰۰مرتبه قرائت کرده و به خود و خانه بدمد
و در پایان به نیت گشایش بختش۱۰۰۰مرتبه صلوات فرستد و نذرش را ادا کند.


*****

دعای بخت گشایی , دعا گشایش بخت فوری , دعا برای بخت گشایی مجرب , دعای ازدواج و بخت گشایی فوری , دعای ازدواج خوب , دعای ازدواج نیک , دعایی برای ازدواج و گشایش بخت , دعا بخت گشایی قوی و آسان , بخت گشایی آسان و فوری , نماز هفت بانو بخت گشایی , بخت گشایی هفت بانو



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

برای فروش فوری و آسان ملک و زمین و خانه و یا برای فروش متاع و کالا دستورالعمل زیر را انجام دهد :

دعای ذیل را هفت مرتبه بر یک لیوان از آب پاک بخواند و آن آب را در ملک و خانه یا بر روی اجناسی که قصد فروش دارد بپاشد. همچنین این دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگهدارد. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ملک یا زمین یا خانه یا آپارتمان به فروش میروند. مجرب است :

(بسم الله الرحمن الرحیم

و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله )


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.

به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات
بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .
را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخوراند.

ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

(همچنین میتواند پس از پایان دعایش با توجه به اسم محبوبش مثلا اینگونه بگوید : محبه …. فرزند …. فی قلب مثلا فریده بنت مریم )


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای طفل گریان

دعاء برای طفلی که زیاد گریه می کند این دعاء را نوشته و زیر بالشت او كذاشته و یا همراه او باشد ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ بشم اللّه الرحمن الرحيم والتی لم تمّت مُسمّى ح ح ح ح ح ح ح ح ولبثوا في كهفهم ثلاثمائة سنين وازدادوا تسعاً
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : جمعه
ذکر

 اطلاقات و استعمالات ذكر 



به جز استعمال ذكر در معناى لغوى ياد شده ، اين كلمه اطلاقات ديگرى نيز در قرآن دارد كه داراى نوعى علاقه و ارتباط با معناى لغوى مى باشد. در اين كاربردهاى مختلف ذكر را در قرآن بررسى مى كنيم :
1. قرآن كريم :
 
- ذلك نتلوه عليك من الايات و الذكر الحكيم ؛
  اينها است كه ما آن را از آيات و ذكر (قرآن ) حكمت آموز بر تو مى خوانيم .
- وانزلنا اليك الذكر لتبين للناس مانزل اليهم ؛
 
و اين ذكر (قرآن ) را به سوى تو فرود آورديم ، تا براى مردم آنچه را به سوى ايشان نازل شده توضيح دهى .
- انا نحن نزلنا الذكر و انا له لحافظون ؛
بى ترديد، ما اين ذكر (قرآن ) را به تدريج نازل كرده ايم ، قطعا نگهبان آن خواهيم بود.
مى توان گفت علاقه سببيت و مسببيت بى قرآن و ذكر خداوند باعث شده كه در آيا مذكور، ذكر در مورد قرآن استعمال شود؛ چون آيات قرآن سبب و علت ذكر حقيقى يعنى توجه به خداوند است .با توجه به وجود همين علاقه است كه ذكر در مورد كتاب هاى آسمانى و به خصوص تورات استعمال شده است ؛؛ حجة الاسلام و المسلمین سید امین موسوی ؛؛ .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
آثار تلآوت قرآن کریم


اِنَّمَا المُؤْمِنُونَ الَّذيِنَ اِذَا ذُكِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَ اِذَا تُلِيَتْ‏عَلَيْهِمْ ءايتُهُ زَادَتْهُمْ ايمَاناً (انفال 2/8)
مؤمنان كسانى هستند كه چون خدا ياد شود دل‏هايشان بترسد وچون آيات او بر آنان خوانده شود بر ايمانشان افزوده گردد.

بنابر آنچه در روايات آمده است، برخى از آثار تلاوت قرآن عبارتند از:فزونى ايمان(1) نورانيت منزل‏ها،(2) تابناك شدن درون انسان و باز شدن‏سينه‏ها،(3) دور شدن بلاهاى آخرت،(4) كفّاره گناهان،(5) تقويت‏حافظه،(6) جلاى قلب،(7) شفاى هر درد،(8) و همچنين تلاوت قرآن مايه‏دورى شيطان(9) و باز دارنده از فحشاء و گناه است.(10)

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
چله بری و دعاء بارداری خانم ها
اولاد خواستن – زنی که فرزندی نمی آورد اگر این دعا را بنویسند و بر بازوی راست او ببندند و با طهارت با شوهر جمع شود حامله شود بسم الله الرّحمن الرّحیم یا الله یا الله یا الله یا ربّ یا ربّ یا ربّ یا حیّ یا حیّ یا حیّ یا ذالجلالِ والاکرام یا حیّ یا قیّوم اسئلُکَ باسمِکَ العَظیم ان ترزقنی وَلَدا" صالحا" طیّبا" برحمتِکَ یا ارحم الراحمین ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ و دعاء و راهکار چله بریدن ☆☆ دعای چله بریدن زنان – همچنین اگر زنی در چله افتاده باشد هر گز فرزند دار نمی شود و اطبا هم از ان سر در نخواهند اورد اگر زنی که فرزند نمی شود و در چله است این دعا را بنویسند و ان زن همراه خود داشته باشد حامله خواهد شد . بسم الله الرّحمن الرّحیم لا اله الا الله الملکَ الحَقُ المبین قُل جاءالحق و ذَهَق الباطل انّ الباطِلَ کانَ ذهوقا وَ نُنَزّلُ من القران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَة للمومنین برحمتک یا ارحم الراحمین شّرّ الربیعَ وَ هُوَ اللهُ العلیم وَ قُل جاءَالشرّالربیعه باطِل وَ هُوَ السّمیع العلیم وَ قُل جاءَ الشرّالربیعه باطِل وَ هُوَ اللهُ العلیم وَ قُل جاءَ الشَرّ کُلِّ اشیاء باطل وَ هُوَ اللهُ العزیز الحمید یَوم یَنظَرون نضرَة النعیم م م ا م ء 9 م 2 م 4 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ و راهکار بریدن چله ☆☆ دعای چله بریدن زنان – زنی که چله او شدید باشد روز چهار شنبه نخ ابریشم از هفت رنگش بیاورد هفت مرتبه این دعا را بخواند و هفت گره بزند روز جمعه ان نخ را در دیگ اب ولرم اندازند و با ان اب غسل کند و ان ابریشم را بر بازوی راست بندد و بعد با شوهر جمع شود حامله شود دعا اینست : بسم الله الرحمن الرحیم تمخیثا تمخیثا بحقّ تورات موسی و انجیل عیسی و زبور داود ع و صحف ابراهیم و فرقان محمّد المصطفی ص علیه و اله بریدم چله فلانه بنت فلانه از انس و جنّ و عفریت و دیو و پری بحق لا اله الا الله محمّد رسول الله علیّا ولی الله یا الله یالله یا الله یا محمّد یا علی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ : جمعه
گشایش بخت وکار

نماز استغاثه به حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

سلام جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم دو رکعت نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مى‏خوانى؛در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد وسوره اخلاص«و پانزده مرتبه «یا غیاث المستغیثین» و در رکوع و پس از سر برداشتن،و در سجده اوّل و بعد از آن و در سجده دوّم و پس از آن در هر یک پانزده بار «یا غیاث المستغیثین» را مى‏خوانى‏ آنگاه تشهّد خوانده و سلام مى‏دهى وتسبیح فاطمه زهرا علیه السلام را بخواند وبه سجده رود و صد مرتبه بگوید: یا مَوْلاتى فاطِمَةُ معصومه اَغیثینى سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 410بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد. این نماز بسیار سریع العجابة می باشد. مومنین غفلت نکنند.

دوستانی که به دستور عمل می نمایند ونتیجه می گیرند ماوسایر دوستان را درجریان بگذارند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای دفع مزاحم دعای فوری دور کردن فرد مزاحم

دعای دفع مزاحم – دعای فوری دور کردن فرد مزاحم

دعاء و دستورالعمل ذیل برای دفع مزاحمت افراد شرور و ظالم بسیار موثر و مجرب است .

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

 

*****

 دعای دفع مزاحم – دعای فوری دور کردن فرد مزاحم , دعای دفع مزاحم , دعای دفع شر فرد مزاحم , دعای دفع شر مزاحم از زندگی , دعای دفع مزاحمت , دعا برای دفع فرد مزاحم , دعای دفع فرد مزاحم , دعا برای دفع مزاحمت , دعای دفع شخص مزاحم

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای بخت گشایی فوری نماز هفت بانو

دعای بخت گشایی فوری – نماز هفت بانو

 

بخت خود یا فرزند یا بستگانت را بگشا و خوشبخت شوید:

با نام خدا و ایمان به او و رسول گرامیش حضرت محمد ص نیت کرده سپس در ایام سعد و روزی که قمر در عقرب نباشد غسل آنروز کند سپس نذری کند که پس دستور العمل ادا کند سپس به مدت یک هفته هر روز پس از نماز صبح نماز هفت بانو را بخواند .به یاد داشته باشید که نماز هفت بانو باید توسط مادر پسر یا مادر آن دختر خوانده شود به نیت فرزندش به یاد داشته باشید که دو رکعت نماز به نیت هر کدام از این عزیزان یا بانوی بزرگوار دیگری خوانده شود که جمعا میشود ۱۴ رکعت و به روح ملکوتی آنها هدیه فرستد : حضرت خدیجه (س)وحضرت فاطمه (س) و حضرت مریم (س) و حضرت زینب (س)و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان عج و حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم (ع) و فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی (ع) سپس سوره فلق را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الناس را در یک کاغذ۱۰ مرتبه و سوره الکافرون را ۱۰ مرتبه نوشته و با خود همراه شود و سوره طه را ۱۴ مرتبه نوشته ودر منزل خویش اویز کند و ضمنا همه آنها با گلاب و زعفران نوشته شود و سپس سوره اخلاص را ۱۰۰مرتبه قرائت کرده و به خود و خانه بدمد
و در پایان به نیت  گشایش بختش۱۰۰۰مرتبه صلوات فرستد و نذرش را ادا کند.

 

*****

دعای بخت گشایی , دعا گشایش بخت فوری , دعاء برای بخت گشایی مجرب دعای ازدواج و بخت گشایی فوری , دعای ازدواج خوب , دعای ازدواج نیک دعایی برای ازدواج و گشایش بخت , دعا بخت گشایی قوی و آسان , بخت گشایی آسان و فوری , نماز هفت بانو بخت گشایی , بخت گشایی هفت بانو

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای مهرومحبت و محبوبیت معروف به دعای زلیخا


دعای مهرومحبت و محبوبیت معروف به دعای زلیخا

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

 

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

توجه شود :

میتواند صبح روز جمعه به نیت مهر و محبت مطلوبش هفت بار بخواند. همچنین میتواند با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود همراه داشته باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

23:05:29دعا و دستورالعملی برای فروش سریع و آسان ملک

برای فروش فوری و آسان ملک و زمین و خانه و یا برای فروش متاع و کالا دستورالعمل زیر را انجام دهد :

دعای ذیل را هفت مرتبه بر یک لیوان از آب پاک بخواند و آن آب را در ملک و خانه یا بر روی اجناسی که قصد فروش دارد بپاشد. همچنین این دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگهدارد.  به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ملک یا زمین یا خانه یا آپارتمان به فروش میروند. مجرب است :

 

(بسم الله الرحمن الرحیم

و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله )

 

 



:: موضوعات مرتبط: کشف و حل علل علوم غریبه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

مهر و محبت قوی و فوری – دعای جلب القلوب

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.

به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات
بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .
را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به  محبوب خویش بخوراند.

ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

(همچنین میتواند پس از پایان دعایش با توجه به اسم محبوبش مثلا اینگونه بگوید : محبه …. فرزند …. فی قلب مثلا فریده بنت مریم )

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
جهت درمان درد کمر شدید دعای رفع کمردرد

جهت درمان درد کمر شدید دعای رفع  کمردرد

به جهت درمان درد کمر شدید و سخت و دردناک هر روز نیت کند و با ایمان کامل و روبه قبله همراه باوضو و با طلب و مغفرت از خداوند حاجت خویش را از خدا مسئلت دارد و دستان خویش را بر آن موضع درد گزارده و ٣ مرتبه قرائت کند 
وَمَا کَانَ لِنَفْسٍ أَن تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ کِتَابًا مُّؤَجَّلًا ۗ وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الدُّنْیَا نُؤْتِهِ مِنْهَا وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الْآخِرَةِ نُؤْتِهِ مِنْهَا ۚ وَسَنَجْزِی الشَّاکِرِینَ
و پس از آن همانگونه که حاجتش درد دل مرور میکند سوره قدر را ٧ مرتبه بر موضع درد قرائت نماید . این عمل را چند نوبت تکرار نماید و تا بهبودی کامل انجام دهد .ان شاءالله بهبود یا

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای برطرف کردن کدورت و نفاق میان زن و شوهر

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

[وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ]

 را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

*****

 

دعای برطرف کردن کدورت و نفاق میان زن و شوهر , دعای رفع کدورت با همسر , دعای آشتی و رفع کدورت , دعای صلح و برطرف شدن کدورت با همسر , دعای آشتی و صلح میان زن و شوهر , دعای محبت و آشتی , دعای مهر و محبت و آشتی و رفع کدورت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
اسماء الهی مربوط به مستجاب دعاء شدن

 

 

1: اگر دعاء بر زبانش بگذرد و توفیق یابد که دست انبات به درگاه حضرت غزّت بردارد و دعا کند باید در اول یا در آخر دعا «یا سَمیع یا بَصیر» بگوید البته دعای او به اجابت مقرون گرداند.

2: برای استجابت دعاء قبل از اذان صبح یا بعد از نماز نافله صبح (بعد از اذان) 180 مرتبه ذکر «یا سمیع» خوانده شود. تعداد کبیر این ذکر 180 و تعداد وسیط آن 18 و تعداد صغیر آن 9 می‌باشد.

3:و اگر کس این اسم مبارک «یا سمیع» را روز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوة گردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند «یا سَمیعُ یا بَصیر» هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

4:هر که در وقت دعا 70 بار این اسم مبارک «یا بدیع» را بخواند دعای وی مستجاب شود.

5:اگر کسی بعد از فراغ از نماز دستها را بردارد و هفت نوبت این اسم مبارک «یا وهاب» را بخواند و حاجت بخواهد البته دعای او مستجاب است.

6: مداومت بر این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» موجب استجابت دعاست.

7:جهت رفع حاجات هر روز 350 مرتبه ذکر «نعم المولی و نعم النصیر» خوانده شود.

8:جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001 مرتبه خواندن اسم مبارک «المجیب» بسیار مجرب است.

9:هر کس 1001 مرتبه اسم مبارک «المجیب» بگوید و به درگاه خداوند عرض حاجت نماید، مأیوس نگردد.

10:بعضی گفته اند هر کس در آخر هر دعایی 26 مرتبه بگوید «یا سَریعُ یا مُجیبُ» دعایش به اجابت می رسد.

11:هر که 110 بار این اسم مبارک «المجیب» را بگوید و حاجت خود را بخواهد حاجاتش برآورده شود و هر که دایم مداومت کند ایمن ماند از نکبات دنیا.

12:اگر مهمی داری در یک مجلس 90000 بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد. و اگر میسّر نشد بایستیکه 19000 بار این اسم را بخواند.

13:هر که خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار این اسم را بگوید و در آخر این دعا را بخواند: «اِسْتَجِبْ دَعَواتی کُلّها یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام» همه دعاهای او مستجاب گردد.

14:هر که هر شب این اسم مبارک «باقی» را 100 بار بخواند و شب جمعه 1000 بار بخواند خداوند دعای او را مستجاب سازد.

15:به جهت استجابت دعا، آن را با «یا ذالجلال والاکرام» ختم نمایید.

16:هر که در سجده 21 مرتبه نام مقدس «یا ذوالجلال و الاکرام» را بگوید و حاجت بخواهد روا می‌شود.

17:به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر «یا ذالجلال و الاکرام» به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود.

18:هر که در خواب رود و این اسم مبارک «یا کَریم» را چندان بگوید که در خواب رود ملائکه بر وی دعا کنند و دعای ملائکه سریع الاجابت است.

19: هر که هر روز 130 بار «یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ وَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثینَ اَغْثِنی» بگوید و باز بر سر دعوت رود چون تمام کند دو رکعت نماز حاجت بگذارد و طلب مراد کند خداوند حاجتش را روا کند.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
دعای شش قفل

روایت کرده اند از حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله که هر کس دعای شش قفل را در نزد خود نگه دارد یا بخواند خدا او ا مشمول رحمت خود قرار داده و او را از تمام آفات حفظ می نماید و دعایش همیشه مستجاب بوده و در دنیا با عزت و احترام زندگی می کند افرادی که دعا نویس هستند برخی از آنها افرادی عالم و دلسوز هستند که دل پاک و نفس حق آنها در تاثیر دعا نقش بسزایی دارد و در واقع باطن صاف و درون پاک آنها پشتوانه نافذ بودن و تاثیر دعا است .بدون شک نوشتن دعا توسط این افراد تاثیر خاصی دارد و با نوشتن آن توسط خود فرد از نظر خواص و آثار متفاوت است . این گونه افراد برای رفع مشکلات بندگان خدا و حل مشکلات آنها دعا می نویسند و قصد کاسبی و دکان باز کردن ندارند ولی بسیاری از آنها این کار را صرفا برای در آمدش و برخی برای سر کیسه کردن خلق خدا به این عمل مبادرت می ورزند در هر صورت اگر فرد مجرب و شناخته شده ای را یرای این کار سراغ دارید نوشتن دعا توسط او بهتر و مناسب تر است دعای شش قفل و چهل کلید را آن گونه که مشهور است و گفته اند برای شما نقل می کنیم .

دعای شش قفل عبارت است :

قفل اول ؛ بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع البصیر الذی لیس کمثله شیء و هو بکل شی ء علیم برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد و اله اجمعین

قفل دوم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الخالق العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو الفتاح العلیم برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل سوم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو الغنی القدیر برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل چهارم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله العزیز الکریم الذی لیس کمثله شیء و هو العزیز الکریم برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل پنجم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله السمیع العلیم الذی لیس کمثله شیء و هو العلیم الخبیر برحمتک یا ارحم الراحمین

قفل ششم بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله العزیز الرحیم الذی لیس کمثله شیء و هو العزیز الغفور فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
باطل السحر ۶۰ قاف

 

 

طلسم به معنای توهم هست كه اگر بتوانی بر آن غالب شوي ، موفق مي شوي و اگر نتواني بر آن غالب شوی ضربه ميخوری البته راه غالب شدن بر آن ،  این نیست که بی توجه به آن ,به راهت ادامه دهی و اتفاقی نیافتد..

طلسم به دو قسمت كلي تقسيم ميشود:

1-طلسمات قبل از اسلام

2-طلسمات بعد از اسلام

طلسمات قبل از اسلام مانند: طلسم آتش ، طلسم باد ، طلسم آب ، طلسم رعد و برق ، طلسم ژدها و طلسم شيطان كه طلسم شيطان از سخترين طلسمات است و هر كسي نميتواند به راحتي بر آن غالب شود. طلسمات بعد از اسلام كه طلسم مورچه و طلسم رتيل ، طلسم عقرب ، طلسم مار ، طلسم جن تعدادي از آنها هست.طلسم سنگ . طلسم سگ طلسم در طلسم قیب شدن یا نابود کردن و ... که بغیر از طلسم شیطان و اژده ها راه گشایی در بغیه طلسمات ساده است و فقط این دو طلسم خیلی سنگین هست و طلسم شیطان بسیار خطرناک و کار هر کسی هم نیست كليه طلسمات شرايطي دارد كه با آنها باطل ميشود و با دانستن اين شرايط كار بسيار آسان ميشود.طلسمهاي قبل از اسلام را ميتوان با روشهای بطلان سحر بعد از اسلام نيز باطل كرد. بطور مثال بسياري از طلسمات با ده قاف يا چهل كاف يا شصت قاف باطل ميشود.

 

شرح و خواص آیات مباركة

(( 60 قاف شریف ))

در كلام الله مجید, 6 آیه میباشد كه در هر یك از آن آیات شریف حرف (ق) 10 بار تكرار شده است به همین علت هر یك از این آیات را به تنهایی10 قاف گویند و چون 4 آیه در كنار هم قرار گیرد آنرا 40 قاف نامند و هر گاه 6 آیه در كنار هم باشد آنرا 60 قاف خواهند گفت پس اگر در جایی اشاره به 10 قاف شد منظور یك آیه از این آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود كه اكنون به اذن رحمان رحیم در این اوراق مرقوم خواهم كرد تا طالبان و عاشقان را در كارها بكار آید .

  

آیات طلسم گشا(60قاف)

هر كس هر روز یكبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله كاهنات بر علیه او اقدام نمایند بقدرت این آیات هیچ صدمه‏ای به او نخواهد رسید و جمله آنها دفع و رفع گردد.


2- دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موكلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .


3-اگر كسی این آیات شریف را به مشك و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یكبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.


4-اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشك و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت 60 روز به خانه بخت برود.


5- اگر بیماری همراه خود نگهدارذ و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.


6-اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشك و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند كه انگشت نمای دیگران گردند.


7- اگر در مكانی شیاطین و ارواح پلید تجمع كرده باشند و یا خانه‏ ای را تصرف نموده باشند و ساكنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مكان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مكان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترك كرده و تا ابد برنگردند.


8-اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند.


9-اگر بر روی دفین طلسم رعد باشد هنگام كار 60 قاف را 270 الی300 مرتبه بخوان باطل شود.
10-اگر بر روی دفین طلسم ماهی باشد هنگام كار دفین 60 قاف را 180 مرتبه بخوان باطل شود.
11-اگر بر روی دفین طلسم آب باشد هنگام كاویدن آن 60 قاف را 70 مرتبه بخوانند باطل شود.
12-اگر بر روی دفین طلسم افعی باشد هنگام عمل 60 قاف را 341 مرتبه بخوانند باطل شود.
13-اگر بر روی دفین طلسم پرندگان باشد هنگام كار 60 قاف را 200 مرتبه خوانده باطل شود.
14-اگر بر روی دفین طلسم آتش باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 70 مرتبه بخوانند باطل شود.
15-اگر بر روی دفین طلسم گاو باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 310 مرتبه بخوانند باطل شود.
16-اگر بر روی دفین طلسم سگ باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 52 مرتبه بخوانند باطل شود.
17-اگر بر روی دفین طلسم شیر باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند باطل شود.
18-اگر بر روی دفین طلسم اسب باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 83 مرتبه بخوانند باطل شود.
19-اگر بر روی دفین طلسم اژدها باشد هنگام كاویدن 60 قاف را 8 مرتبه بخوانند باطل شود.
20-اگر بر روی دفین طلسم جن و پری و شیاطین موكل باشند هنگام كاویدن 60 قاف را 100 مرتبه بخوانند محل را ترك كرده و خواهند رفت.
21-اگر بر روی دفین هر گونه طلسمی باشد هنگام كار 60 قاف را 10 مرتبه بخوانند باطل شود.
خواندن و داشتن و بیان كردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب بركت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام بستگیها و دفع جمله دشمنان و بدیها بسیار بسیار موثر و مجرب است و آیات كریمه این است.


(( سورة مباركة بقره آیة شریفة 246 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِكاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ كُتِبَ عَلَیْكُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوَْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.

 

(( سورة مباركة آل عمران آیة شریفة 181 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرَُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَكْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.

 

(( سورة مباركة نسآء آیة شریفة 77 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ كُفّوُآ اَیْدِیَكُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّكواهَ فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ كَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ كَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرَْتَنآ اِلی اجَلٍَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.

 

(( سورة مباركة المآئده آیة شریفة 27 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّكَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

 

(( سورة مباركة الرّعد آیة شریفة 16 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِكوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَكآءَ خَلَقوُا كَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ كُلِّ شَیَُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.

 

((سورة مباركة المزمّل آیة شریفة 20 ))


بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّكَ یَعْلَمُ اَنَّكَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَكَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْكُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَكُونُ مِنْكُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّكوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِكُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورَُرَحیمُ .

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :
لوح حیات و لوح ممات

 

 

اگر کسی بیمار شود خواهی بدانی زنده میماند یا نه باید نام وی و مادرش و نام آنروز  که بیمار شده بحساب ابجد در آورید

 

بر این صورت

شنبه 8 یکشنبه 20 سه شنبه 1 جهارشنبه 9 پنج شنبه 1 جمعه 5

و آنکه حساب کند عدد را جمع نموده و ده تا دیگر اضافه کند و آنچه دانستند چند است 30 30 طرح کند آنچه ماند در لوح حیات افتد نمیرد و اگر در لوح ممات افتد بمیرد

 

      

    لوح حیات

1

2

7

10

4

101

14

22

106

30

201

24

207

22

 _

       

 

   لوح ممات

206

9

20

30

 108

15

109

23

25

8

3

5

6

7

102

 

طرح کند:یعنی تقسیم کند

این قدیمیترین لوح حیات و ممات است

طریقی دیگر:

به جهت دانستن احوال مریض تخم مرغ را با ترازو بسنجند و وزن آن را مشخص کنند و این اشکال را با نام مریض بر آن تخم مرغ نقش کنند و شب در زیر بالین مریض بگذارند و صبح دوباره آن را وزن کنند اگر سبک شده باشد فرد بمیرد اگر مساوی شود(وزنش تغییری نکرده باشد)بیماری فرد بطول انجامد و اگر زیاد آید بزودی شفا یابد .

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : موسوی
تاریخ :